Είστε εδώ

Νέο «άδειασμα» στον Γεραπετρίτη από σιδηροδρομικούς: «Αν υπήρχε τηλεδιοίκηση το ανθρώπινο λάθος θα έχει αποφευχθεί», λέει ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΣΕ (vid)

Νέο ράπισμα από τους σιδηροδρομικούς στον Γιώργο Γεραπετρίτη, ο οποίος υπενθυμίζεται ότι με απόφαση Μητσοτάκη ανέλαβε την διοίκηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και επιμένει παρά τα έγγραφα, τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία ότι λειτουργούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης το βράδυ της τραγωδίας των Τεμπών.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ Ν. Τσικαλάκης, μιλώντας  στο Mega είπε ξακάθαρα πως: «Αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση θα είχε αποφευχθεί το ανθρώπινο λάθος».

Διαχώρισε την τηλεδιοίκηση από τα υπάρχοντα τοπικά συστήματα χειρισμού των σταθμών λίγο μετά τις δηλώσεις Γεραπετρίτη, αδειάζοντάς τον,  καθώς επέμενε ότι «λειτουργούσε πλήρως» η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, τη νύχτα του μοιραίου δυστυχήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ξεγυμνώνονται τα ψέματα της κυβέρνησης για την τηλεδιοίκηση: Εικόνα διάλυσης στο κτίριο της Λάρισας – «Αν λειτουργούσε το σύστημα και μετά το 2019 θα είχε αποτρέψει την τραγωδία στα Τέμπη» (VIDEO)

«Τηλεδιοίκηση σιδηροδρομικά είναι στο τελείωμα του σταθμού του Δομοκού έως και το Πλατύ. Αυτό είναι η τηλεδιοίκηση της Λάρισας. Στη Λάρισα αυτήν την στιγμή, το σύστημα τηλεδιοίκησης, κάποια κομμάτια λειτουργούν κάποια όχι, οι πίνακες δεν είναι σε λειτουργία. Αυτό που έχει η Λάρισα είναι τοπικός χειρισμός του σταθμού, δηλαδή έχει δύο χλμ. νότια προς την Αθήνα και άλλα 4 – 5 προς βόρεια, Θεσσαλονίκη» είπε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιοι «δολοφονούν» την πρόεδρο της ΡΑΣ μετά τα Τέμπη; Η ανάρτηση-καταγγελία της προέδρου για «δολοφονία του χαρακτήρα της» (vid)

«Μιλάμε για ένα σύστημα τοπικού χειρισμού στο επίπεδο των 10 – 11 χλμ. Σε αυτά τα 11 χλμ, το επίμαχο κλειδί που άλλαξε την πορεία της αμαξοστοιχίας είναι εντός του πίνακα αυτού, δηλαδή το βλέπει ο σταθμάρχης. Δηλαδή, αν παρακολουθούσε σωστά τον πίνακα θα καταλάβαινε ότι το τρένο έχει μπει στην γραμμή καθόδου», συμπλήρωσε ο ίδιος.

«(…) Αυτό που είναι δεδομένο είναι ότι κάποιος έκανε λάθος και αντί να το βάλει στην ανόδου, το έβαλε στην καθόδου. Και αυτό το λάθος μπορεί να το κάνει μόνο ένας άνθρωπος, ο υπεύθυνος του χειρισμού, ο σταθμάρχης. Από την στιγμή που του μπήκε σε λάθος γραμμή, θα μπορούσε να το διορθώσει» ανέφερε για να καταλήξει λέγοντας ότι: «Αν υπήρχε η τηλεδιοίκηση, και μετά τα 4 – 5 χλμ. θα το έβλεπε. (…) Το ανθρώπινο λάθος θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί».

Υπενθυμίζεται ότι μετά τη χθεσινή αποκάλυψη του MEGA TV για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το κτίριο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, σήμερα έρχεται νέο δημοσίευμα από την εφημερίδα «Έθνος» που αποδεικνύει πως η Λάρισα δεν διαθέτει καν τηλεδιοίκηση.

O υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, χθες, στη διάρκεια της συνεδρίασης της ειδικής επιτροπής που ερευνά τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών επέμεινε ότι η τηλεδιοίκηση το μοιραίο βράδυ λειτουργούσε κανονικά. Τα δεδομένα, ωστόσο, τον διαψεύδουν.

Tα έγγραφα που δημοσιεύει το «Έθνος», αλλά και σιδηροδρομικοί και η ίδια η δήλωση δικτύου από τον ΟΣΕ για το 2023, η οποία υποβάλλεται κάθε Ιανουάριο -και κατά συνέπεια για φέτος υποβλήθηκε μετά την λεγόμενη παράδοση του τοπικού συστήματος τηλεδιοίκησης κατά τον κ. Γεραπετρίτη τον Νοέμβριο του 2022-, είναι ξεκάθαρη.

Συγκεκριμένα αναφέρει για τη Λάρισα ότι διαθέτει σηματοδότηση, αλλά όχι Κεντρική Διαχείριση Κυκλοφορίας, δηλαδή τηλεδιοίκηση. Υπενθυμίζεται ότι οι σιδηροδρομικοί διαχωρίζουν πλήρως την τηλεδιοίκηση από το τοπικό σύστημα χειρισμού, που πράγματι λειτουργεί στη Λάρισα και δίνει τη δυνατότητα αυτόματης χάραξης πορείας.

Όσο και αν επιμένει ο κ. Γεραπετρίτης, τα ντοκουμέντα προφανώς τον διαψεύδουν!

Με πληροφορίες από ethnos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *