Είστε εδώ

Η απάντηση του thefaq στο εξώδικο της εταιρείας ΣΕΜΕΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ για το δημοσίευμά μας σχετικά με την προμήθεια από την ΟΣΥ γαντιών συνολικής αξίας 240.000 ευρώ

Στις 22 Απριλίου λάβαμε, όπως έχει ήδη δημοσιευτεί στο (επικαιροποιημένο) δημοσίευμά μας για την προμήθεια από την ΟΣΥ γαντιών συνολικής αξίας 240.000 ευρώ, εξώδικο από την εταιρία ΣΕΜΕΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ, από την οποία έγινε η εν λόγω προμήθεια.

Στο εξώδικο αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι το δημοσίευμα «με σκοπό τον πλήρη αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης, την προσβολή της εμπορικής μας φήμης και της επιχειρηματικής μας ακεραιότητας, αναρτήσατε το με αρ πρωτ. 2334721/22-2-2021 έγγραφο ανακοίνωσης τροποποίησης του καταστατικού της εταιρίας μας από το ΓΕΜΗ και επιλεκτικά επιλέγοντας επικολλήσατε (κολάζ) απόσπασμα του κωδικοποιημένου καταστατικού της εταιρίας μας από τροποποίηση που είχε προηγηθεί τον Ιούλιο του 2020 παραλείποντας να αναφέρετε ότι τον Φεβρουάριο 2021 η τροποποίηση αφορούσε άλλες δραστηριότητες. Η σκόπιμα παραπλανητική αυτή συντιθέμενη «πληροφορία»  συνοδεύτηκε και από το «αναγκαία» ψευδές σχόλιο «Το αξιοσημείωτο ωστόσο εivαι ότι πρόκειται  για εταιρεία που ασχολείται με την κατασκευή και εμπορία επίπλων και ξυλουργικές εργασίες και η οποία μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο προχώρησε  σε επέκταση του καταστατικού της προκειμένου vα περιλαμβάνει ως σκοπό και το εμπόριο ειδών μέσων ατομικής προστασίας (αντισηπτικά, γάντια, μάσκες προστασίας προσώπου κάθε είδους, ποδιές, κλπ συναφή είδη)!».

Στο εξώδικο περιέχεται επίσης ο ισχυρισμός ότι το δημοσίευμα του thefaq αναφέρει «ψευδώς ότι με παρέμβαση του Υπουργού Μεταφορών και Συγκοινωνιών κ. Κωνσταντίνου Αχιλλέα Καραμανλή και αδιαφανώς, ανατέθηκε η προμήθεια 16.000  κουτιών/100 τμ έκαστο γαντιών νιτριλίου για την εξυπηρέτηση των αναγκών της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΟΣΥ ΑΕ) σε εταιρεία επίπλων στις Σέρρες και συγκεκριμένα αναφέρεστε ονομαστικά στην εταιρεία μας με την επωνυμία ΣΕΜΕΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΕ».

Προσθέτει ακόμα ότι «ήσασταν εν πλήρη γνώση της αναλήθειας των ισχυρισμών σας και παρόλα αυτά δολίως προβήκατε στην δημοσιοποίησή τους με σκοπό να πλήξετε την επιχειρηματική φήμη και αξιοπιστία της εταιρίας μας».

Αναφέρει, επίσης, προς το τέλος ότι «…καίτοι είναι αληθές ότι έλαβε χώρα τροποποίηση των σκοπών της εταιρίας μας τον Ιούλιο του 2020 για την δραστηριότητα εμπορίας ειδών Μέσων Ατομικής  Προστασίας, εντούτοις ψευδώς αναφέρει ο συντάκτης ότι αυτή έλαβε χώρα τον Φεβρουάριο το 2021, μολονότι γνώριζε τον αληθή χρόνο τροποποίησης, με σκοπό όλως συκοφαντικά να θεμελιώσει τον ισχυρισμό ότι έγινε «σε συνεννόηση με τον κο Υπουργό»».

Και διευκρινίζει ότι «η εταιρία μας προέβη σε σχετική τροποποίηση τοu καταστατικού ως προς τoυς σκοπούς της την τον ΙΟΥΛΙΟ του 2020 (!!!!!!!!!) με την τροποποίηση του καταστατικού μας, η οποία καταχωρίσθηκε στο ΓEMH με αριθμό καταχώρισης 2175486 !!!! και όχι- όπως ψευδώς  ισχυρίζεστε τον περασμένο Φεβρουάριο (ήτοι τον Φεβρουάριο του 2021)».

Αναγνωρίζουμε, λοιπόν, ότι υποπέσαμε στο «παράπτωμα» να αναφέρουμε την ημερομηνία καταχώρησης στο ΓΕΜΗ του ιδιωτικού συμφωνητικού που περιλαμβάνει την τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας, προκειμένου αυτό να περιλαμβάνει και το εμπόριο ειδών – μέσων ατομικής προστασίας όπως μάσκες, αντισηπτικά, γάντια κλπ, ήτοι του Φεβρουαρίου του 2021 ως ημερομηνία τροποποίησης, αντί του, ακριβούς, Ιουλίου 2020, όταν και υπογράφεται το ιδιωτικό συμφωνητικό που αναφέρει και το εξώδικο.  Πάντως, και η τροποποίηση του καταστατικού ως προς τον σκοπό της εταιρείας, δηλαδή την επέκτασή της στο εμπόριο ειδών-μέσων ατομικής προστασίας, έλαβε χώρα μετά την κήρυξη της πανδημίας.

Με αφορμή την αναγραφή λανθασμένης ημερομηνίας, η εταιρεία στέλνει στο thefaq εξώδικο ότι αυτό το λάθος αποτέλεσε δήθεν «συκοφαντία» για το νομικό πρόσωπο της εταιρείας, ότι αυτή η «συκοφαντία» έγινε από το thefaq με σκοπό «να θεμελιώσει τον ισχυρισμό ότι έγινε “σε συνεννόηση με τον κο Υπουργό”», ότι η ανάθεση έγινε «με παρέμβαση του υπουργού» αλλά και ότι αναφερθήκαμε σε «διαπλοκή του κ. Υπουργού με την εταιρία μας».

Καταλήγει ακόμα στο συμπέρασμα ότι «το σύνολο, λοιπόν, του εν λόγω άρθρου, της αναδημοσίευσής του, ως και της  τιτλοφορίας αυτού, αλλά και των άρθρων που βασίστηκαν στο ως προαναφερόμενο άρθρο της 1ης εξ υμών, είναι απολύτως ψευδές, η γνώση σας δε, των όσων ψευδών και συκοφαντικών  ισχυρίζεστε τόσο ως συντάκτες του όρθρου όσο και ως εκδότες και ιδιοκτήτες των ανωτέρω αναφερόμενων μέσων, είναι δεδομένη καθόσον εσκεμμένα και με σκοπό να θίξετε την εμπορική φήμη και αξιοπιστία της επιχείρησής μας επιλέξατε αποσπασματικά και  με μεθοδευμένη  φωτογραφική σύνθεση (κολάζ) να αναρτήσετε την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ τροποποίησης του καταστατικού μας με  ημερομηνία Φεβρουάριο του 2021, η οποία αφορούσε την τροποποίηση των σκοπών της εταιρίας μας και την επέκταση σε άλλους τομείς δραστηριότητας (όπως αναλυτικά  εκτέθηκε  παραπάνω) ως δήθεν ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ τροποποίησης καταστατικού  επ’  ευκαιρία της συγκεκριμένης ανάθεσης, μολονότι γνωρίζατε ότι η επέκταση των επιχειρηματικών μας σκοπών στα προϊόντα  – μέσα ατομικής προστασίας είχε ήδη λάβει χώρα από τον Ιούλιο του 2020».

Είναι σαφές ότι καμία σαφής αναφορά σε διαπλοκή με τον Υπουργό κ. Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή δεν έγινε στο επίμαχο άρθρο και κανένας ισχυρισμός δεν υπήρξε ότι η αλλαγή του καταστατικού έγινε «σε συνεννόηση» με τον Υπουργό ή «επ’ ευκαιρία της συγκεκριμένης ανάθεσης» ή ότι η ανάθεση έγινε «με παρέμβαση του υπουργού». Είναι επίσης παραπάνω από προφανές ότι καμία πρόθεση να πλήξουμε «την επιχειρηματική φήμη και αξιοπιστία» της εταιρείας δεν υπήρξε από μέρους μας, παρά μόνον αδιαμφισβήτητο δικαιολογημένο ενδιαφέρον να ενημερωθεί το αναγνωστικό κοινό για ένα θέμα μείζονος δημοσίου ενδιαφέροντος, όπως είναι η ανάθεση προμηθειών επί πανδημίας Covid-19, ο τρόπος ανάθεσης, οι τιμές – προσφορές της ανάθεσης, κ.λπ.

Αυτό που επισημάναμε είναι ότι η εταιρεία εδρεύει στο νομό στον οποίο εκλέγεται ο κ. Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής και ότι γεννά ερωτηματικά η αγορά 16.000 κουτιών με γάντια, αφενός ως προς το μέγεθος της παραγγελίας και αφετέρου ως προς τον τρόπο που επελέγη μία εταιρεία που μέχρι πριν μερικούς μήνες είχε ως βασικό της αντικείμενο εντελώς άλλο από την εμπορία ειδών ΜΑΠ. Παρόμοια θέματα έχουν αναδειχθεί από πολλά Μ.Μ.Ε. κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθόσον το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού είναι ιδιαίτερα αυξημένο σε θέματα διαφάνειας και καταλληλότητας δημοσίων συμβάσεων.

Αναφέραμε, εξάλλου, ως αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η προμήθεια των γαντιών από την ΟΣΥ έγινε σε τιμή λιανικής, ενώ πρόκειται για αγορά 16.000 κουτιών (ποσότητα που προφανέστατα θα δικαιολογούσε την τιμή χονδρικής) και εκφράσαμε μία σειρά ερωτημάτων που απευθύνονταν εξ ολοκλήρου στην ΟΣΥ και στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Αχ.Καραμανλή, όπως ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής αναδόχου, ποια διαγωνιστική διαδικασία ακολουθήθηκε, πόσοι ενδιαφερόμενοι συμμετείχαν, πώς επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ποιότητα γαντιών, κλπ. Αντί, όμως, του αρμόδιου κ. Υπουργού, λάβαμε απάντηση με απειλή για προσφυγή στη Δικαιοσύνη της επιλεγείσας εταιρείας.

Όλα τα ερωτήματα αφορούσαν στον Υπουργό και στον φορέα που προχώρησε στην προμήθεια και όχι στην εταιρεία. Και αυτό γιατί το θέμα του άρθρου εξαρχής δεν ήταν η εταιρεία και το πότε άλλαξε το καταστατικό της και γιατί υπέβαλε προσφορά, που έγινε αποδεκτή από την ΟΣΥ, στην τιμή των 12,25 ευρώ ανά κουτί 100 γαντιών, αλλά στα κριτήρια που εφαρμόζει και για ποιους λόγους τα εφαρμόζει ο αρμόδιος κ. Υπουργός.

Το εξώδικο αναφέρει ακόμα ότι «είναι περιττό να επισημάνουμε ότι κάθε εταιρία ή επιχειρηματίας δικαιούται νομίμως οποτεδήποτε και άνευ όρων να επεκτείνει την δραστηριότητά του σε οποιονδήποτε τομέα επιθυμεί. Το ότι η εταιρία μας εδρεύει στις Σέρρες, όπου και εκλέγεται ο Υπουργός Μεταφορών και Συγκοινωνιών κος Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, δεν συνεπάγεται αναγκαία οποιαδήποτε είδους σχέση μαζί του ούτε και απαγορεύει την άσκηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων».

Προφανώς και δικαιούται κάθε εταιρεία όποτε το επιθυμεί να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε όποιον τομέα επιθυμεί, προφανώς και δικαιούται να υποβάλει οποιαδήποτε οικονομική προσφορά θέλει σε διαδικασία για την προμήθεια κάποιου δημοσίου φορέα. Προφανώς και η έδρα της δεν συνεπάγεται από μόνη της καμία σχέση με τον Υπουργό ή όποιον διοικεί/εποπτεύει/αποφασίζει για διαγωνισμό, πλην όμως κάποια γεγονότα που παρατηρούνται, και είναι αξιοπρόσεκτα, κινητοποιούν και οφείλουν να κινητοποιούν το αισθητήριο του δημοσιογράφου, για να ενημερώνει τους πολίτες. Εταιρείες, δε, που αλλάζουν το καταστατικό τους, επεκτεινόμενες σε άλλες δραστηριότητες, επί πανδημίας Covid-19, και συμμετέχουσες σε δημόσιους διαγωνισμούς, πρέπει να είναι ιδιαίτερα ανεκτικές στην άσκηση κριτικής και να μην επιχειρούν να επιβάλουν σιωπητήριο στους δημοσιογράφους, με τον φόβο αβάσιμων αγωγών, ειδικά, μάλιστα, όταν οι δημοσιογράφοι παρουσιάζουν αντικειμενικά και σφαιρικά τα γεγονότα, όπως αποδεικνύεται και από το παρόν άρθρο-απάντησή μας στο αποσταλέν σε εμάς εξώδικο.

Αυτό που θέλαμε να επισημάνουμε εξαρχής ήταν ότι είναι στην ευθύνη του φορέα το ποια εταιρεία θα επιλέξει και σε ποια τιμή θα επιλέξει να προμηθευτεί τα είδη που επιθυμεί κάθε φορά. Μάλιστα, ο φορέας δύναται προφανώς να κηρύξει άγονο έναν «διαγωνισμό», εάν οι προσφερόμενες τιμές προμήθειας δεν είναι συμφέρουσες για το ελληνικό δημόσιο.  Είναι ευθύνη του φορέα του δημοσίου, εν προκειμένω της ΟΣΥ, το ότι επέλεξε να γίνει η προμήθεια σε τιμή που με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο αποδεικνύεται ότι αποτελεί τιμή λιανικής, ενώ αφορά σε 16.000 κουτιά/ 100 τεμαχίων έκαστο.

Το εξώδικο αναφέρει ακόμα ότι «είναι προφανές ότι ο συντάκτης δεν ερεύνησε την διαγωνιστική διαδικασία  που  ακολουθήθηκε διότι άλλως: α) θα είχε πληροφορηθεί ότι συμμετείχαν και άλλες εταιρίες με ακριβότερεs ημών οικονομικέs προσφορές. Εξ αυτού  προκύπτει ότι δολίως ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ να το αναφέρετε ως και να αναφέρετε ότι ημείς είχαμε την οικονομικότερη προσφορά από όλους τους λοιπούς συμμετέχοντες στην διαδικασία!!!!
β) θα είχε πληροφορηθεί ότι στον εν λόγω διαγωνισμό είχαμε υποβάλλει προσφορά και για άλλα  είδη (αντισηπτικά μαντηλάκια και βιοκτόνο σπρέι επιφανειών) όμως δεν μαs
ανατέθηκε η προμήθειά τoυς προφανώς διότι δεν είχαμε την οικονομικότερη προσφορά!!!!
Συνεπώς, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ και όχι η διαπλοκή του κου Υπουργού με την εταιρία μας, όπως ψευδώς και συκοφαντικά ισχυρίζεστε!!! Ο  ισχυρισμός σας περί «διαπλοκής» της  εταιρίας μας με τον κο Υπουργό εδράζεται αποκλειστικά και μόνον στο ότι η εταιρία μας εδρεύει στην εκλογική περιφέρεια αυτού  και εις ουδέν  άλλο στοιχείο».

Το εάν υπήρχαν και άλλες εταιρείες που κατέθεσαν προσφορά, όπως αναφέρει η εταιρεία Σεμελίδης & ΣΙΑ ΟΕ, ή αν η ίδια εταιρεία είχε υποβάλει προσφορά και για άλλα είδη, η οποία προσφορά δεν έγινε δεκτή, πράγμα το οποίο δημοσιεύουμε, και είναι στην κρίση των αναγνωστών, δεν αλλάζει αυτό που επισημάναμε στο άρθρο, ότι δηλαδή η προμήθεια των 16.000 κουτιών με γάντια γίνεται «σε τιμή λιανικής», πράγμα κατά τη γνώμη μας μη συμφέρον για το ελληνικό δημόσιο.

Αν όντως επρόκειτο για την οικονομικότερη προσφορά που κατατέθηκε και γι’ αυτό και κέρδισε το διαγωνισμό η εταιρία Σεμελίδης & ΣΙΑ ΟΕ, προκαλεί τότε ερωτηματικά το γεγονός ότι σε κανέναν από τους υπεύθυνους του διαγωνισμού δεν έκανε εντύπωση η αυξημένη τιμή των 12,25 ευρώ/ κουτί, όταν σε αυτή την τιμή μπορεί να το αγοράσει οποιοσδήποτε από ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα σε τιμή λιανικής. Η εταιρεία μπορεί να κάνει οποιαδήποτε προσφορά επιθυμεί, όπως και άλλες τυχόν συμμετέχουσες εταιρείες, πράγμα που άπτεται και θέμα ανταγωνισμού και συνθηκών του, πλην όμως το ελληνικό δημόσιο οφείλει να προασπίζει τα συμφέροντά του.

Το ξαναγράφουμε για να είναι σαφές: προκαλεί ερωτηματικά η στάση των υπευθύνων του διαγωνισμού, και όχι από μόνη της η προσφορά της συγκεκριμένης εταιρείας.

Η ΟΣΥ εξάλλου στην απάντησή της για το δημοσίευμα περιορίζεται να αναφέρει για τον τρόπο επιλογής αναδόχου, τα κριτήρια, κλπ ότι «ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία και εκ των υποβαλλόμενων προσφορών, η Επιτροπή αξιολόγησης των Προσφορών για την προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας εισηγήθηκε ομοφώνως (από 08.04.2021 πρακτικό) υπέρ της οικονομικής προσφοράς του μειοδότη, ο οποίος τηρούσε ταυτόχρονα όλες τις προδιαγραφές και τους όρους».

Όσο για το αναφερόμενο στο εξώδικο «ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ και όχι η διαπλοκή του κου Υπουργού με την εταιρία μας, όπως ψευδώς και συκοφαντικά ισχυρίζεστε!!!», δεν ισχυριστήκαμε ποτέ και πουθενά ότι υπάρχει οποιαδήποτε «διαπλοκή» της εταιρείας με τον Υπουργό κ. Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή, όπως αναφέραμε και παραπάνω.

Το εξώδικο αναφέρει ακόμα ότι «επειδή, τα εν λόγω δημοσιεύματα και η  αναδημοσίευσή τους (σσ: εννοεί την αναδημοσίευση του ενός άρθρου στην «Αυγή» και το «Documento», που επίσης έλαβαν το εξώδικο της ΣΕΜΕΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ) θίγει βάναυσα την εμπορική φήμη και αξιοπιστία της εταιρίας μας με δυσμενέστατες συνέπειες στο επιχειρηματικό και εμπορικό της μέλλον. Οι δυσμενέστατες συνέπειες των ψευδέστατων ισχυρισμών σας στην εμπορική φήμη και το εμπορικό μέλλον της εταιρίας μας  αποδεικνύονται από το πλήθος υβριστικών, ειρωνικών και δυσμενών σχολίων  που  ακολούθησαν της αναρτήσεώς σας, τα οποία μάλιστα «παραπλάνησαν» ακόμα και  την τοπική ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Σερρών  να προβεί σε εις βάρος της εταιρίας μας ανακοίνωση, τον Σερραίο  Βουλευτή  Σύριζα κο Λευτέρη Αβραμάκη να αναρτήσει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook το  εν  λόγω  δημοσίευμα με  σωρεία  αρνητικών σχολίων πολιτών σε βάρος  της εταιρίας μας και να προκαλέσει και σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τον κο Υπουργό. Οι συνέπειες, λοιπών, των ψευδέστατων και συκοφαντικών ισχυρισμών σας σε βάρος της φήμης και του εμπορικού μέλλοντος της εταιρίας  μας, η οποία εδρεύει σε μια επαρχιακή πόλη, είναι ανυπολόγιστες!!!!».

Ως προς τα δυσμενή σχόλια σε σελίδες του facebook, της τοπικής ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Σερρών ή του βουλευτή Σερρών Λ. Αβραμάκη, ομολογούμε ότι το thefaq δεν μπορεί να κάνει κάτι, αφού δεν του έχει ανατεθεί ο ρόλος του «σερίφη» στα κοινωνικά δίκτυα, ούτε λογοκρίνει τους πολίτες και τους θεσμικούς φορείς να τοποθετούνται κατά την κρίση τους, ενώ ως προς την ερώτηση προς τον υπουργό, αξίζει ίσως να σημειώσουμε τα ερωτήματα που απευθύνουν οι βουλευτές προς τον κ. Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή, τα οποία και πάλι, όπως και το δημοσίευμα του thefaq, καθόλου δεν έχουν να κάνουν με το πότε έκανε τροποποίηση του καταστατικού η εταιρία και αντίθετα αφορούν εξ ολοκλήρου την ίδια τη διαδικασία της προμήθειας και τα κριτήρια επιλογής και τις προμήθειες στις οποίες έχει προχωρήσει η ΟΣΥ, έχουν δηλαδή να κάνουν με τις ενέργειες της ΟΣΥ, φορέα που εποπτεύει ο κ. Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, ο οποίος ως δημόσιο πολιτικό πρόσωπο, και δη πολύ προβεβλημένο, πρέπει να τίθεται στον δημόσιο έλεγχο των πεπραγμένων του. Τα ερωτήματα (πηγή: naftemporiki.gr) είναι τα εξής:

  1. Ποια διαγωνιστική διαδικασία ακολουθήθηκε για την προμήθεια των γαντιών; Ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής του αναδόχου και ποιο το όργανο αξιολόγησης των προσφορών;
  2. Πόσοι ενδιαφερόμενοι συμμετείχαν στη διαδικασία, ποιος ο χρόνος εξέλιξής της και ποιο το συνολικό ποσό της μέχρι σήμερα δαπάνης;
  3. Ποιο διάστημα θα καλύψει η συγκεκριμένη προμήθεια γαντιών; Πότε έγινε η προηγούμενη σχετική προμήθεια και ποια η μέση ανάλωση κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα; Ποιο είναι το υπάρχον απόθεμα;
  4. Υπάρχει πρακτικό παραλαβής της συγκεκριμένης παραγγελίας από αρμόδια επιτροπή της ΟΣΥ Α.Ε.; Ελέγχθηκε αν εκπληρώθηκαν τα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά που έθετε ο διαγωνισμός;

Ακολουθεί το εξώδικο που λάβαμε από την εταιρεία ΣΕΜΕΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *