Είστε εδώ

Η “κοπτοραπτική” ΔΟΛ και ο … (α)δέξιος “Ειδικός Συνεργάτης”

” Και ξαφνικά, το βραδάκι της Τρίτης, προχθές, «σκάει» στο site του «Βήματος» μια… αποκάλυψη: 170.000 ευρώ πλήρωσε η ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση σε 66 sites. Το ρεπορτάζ το υπέγραφε ο περίφημος «Ειδικός Συνεργάτης» της εφημερίδας και ήταν:
1ον) κακογραμμένο,
2ον) συρραφή άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων,
3ον) υποβολιμαίο,
4ον) στοχευμένο.
Ανακάτευε τους γνωστούς εκβιαστές του Μαυρίκου, στοιχεία της δικογραφίας, μια λίστα της ΕΥΔΑΠ με χρήματα που δόθηκαν σε sites, τον «105,5 Στο Κόκκινο» και άλλα πολλά. Είχε και σε θαμπή φωτογραφία τη λίστα των sites και δίπλα τα ποσά που εισέπραξαν το 2015 από την ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση.
Τον «Κόκκινο» τον ανέφερε επίτηδες ο Ειδικός Συνεργάτης, μόνο αυτόν και κανένα άλλο από τα υπόλοιπα 65 sites, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι συνειρμοί με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τρικυμία εν κρανίω.
Η αποκάλυψη αποδείχθηκε γρήγορα εντελώς μούφα. Η λίστα αυτή της ΕΥΔΑΠ ήταν ένα απλό σχέδιο που ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε. Οι διαψεύσεις άρχισαν να πέφτουν βροχή, τόσο από την ίδια την ΕΥΔΑΠ όσο και από τα sites που φαίνονταν αμυδρά σε αυτή τη θαμπή φωτογραφία. Ο Ειδικός Συνεργάτης τα είχε κάνει θάλασσα. Κι εκεί ξεκινά το πανηγύρι, το «Βήμα» αρχίζει να κάνει πράγματα που δεν συναντάς ούτε σε ερασιτεχνικά sites…
Κατ’ αρχάς αλλάζει τον τίτλο! Η λίστα της ΕΥΔΑΠ γίνεται «σχέδιο Κάντζου» και τα 170.000 ευρώ που πλήρωσε η ΕΥΔΑΠ για διαφήμιση έγιναν «€170.000 τον μήνα σε 66 sites θα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ». Θα πλήρωνε τελικά, αλλά δεν πλήρωσε.
Και δεν είναι καν «σχέδιο Κάντζου» αφού είναι λίγο αδύνατο η Αμαλία Κάντζου να έφτιαξε πλάνο της ΕΥΔΑΠ για το 2015 χωρίς να ανήκει καν στην ΕΥΔΑΠ στις αρχές της συγκεκριμένης χρονιάς. Και πρόσθεσαν και διάφορα μέσα στο αρχικό ρεπορτάζ μήπως και έσωζαν την κατάσταση. Update στο update αλλά η ρετσινιά (για τον «105,5 Στο Κόκκινο» ας πούμε) να παραμένει.
Ερασιτεχνισμοί ή βιασύνη; Ή μήπως πανικός; Είναι κακός σύμβουλος ο πανικός σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν δεν υπήρχε η «Ψυχαριάδα» και η ανάγκη του ΔΟΛ να σηκωθεί από το καναβάτσο, στο οποίο βρίσκεται, δεν θα έμπαινε ζήτημα, λάθη γίνονται απ’ όλους, αυτό έλειπε δα. Εδώ όμως μιλάμε για καραμπινάτη περίπτωση αντιπερισπασμού.
Ο «Ειδικός Συνεργάτης» έπρεπε να ανακαλύψει θέμα. Οπότε το έστησε. Νο1 σε αναγνωσιμότητα το συγκεκριμένο ρεπορτάζ και όμως το «Βήμα» ύστερα από λίγες μόλις ώρες το «έθαβε», βγάζοντάς το από το «πρωτοσέλιδο». Χθες ειδικά δεν το έβρισκες ούτε με μεγεθυντικό φακό. Ηταν τέτοια η ξεφτίλα και η κατακραυγή που ο Ειδικός… Ψυχάρης, συγγνώμη Συνεργάτης, το έκανε τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Πηγή:left.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.