Είστε εδώ

Απίστευτη θρασύτητα! Marketing αντί για ΜΕΘ την εποχή του κορονοϊού, από την κυβέρνηση! Τι απάντησε ο Πέτσας στον Αλέξη Τσίπρα για τα νέα … 2 εκατ στα κανάλια!

Αμετανόητος … ο κυβερνητικός εκπρόσωπος!

Η κυβέρνηση επιμένει σε μια κρίσιμη περίοδο, να σπαταλά χρήματα σε μια νέα “λίστα Πέτσα”, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις. Είναι ένα λάθος, που δεν έχει σχέση με το ποσό που δαπανά. Είναι ένα λάθος παράδειγμα. Η κυβέρνηση, επέλεξε να αγνοήσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, έχοντας προφανώς άλλες προτεραιότητες, τις οποίες θα πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στέλιος Πέτσας, απέδωσε στις ανάγκες του “marketing” και του επαγγελματισμού, την επιμονή της κυβέρνησης για την ψήφιση του άρθρου 11 του νομοσχεδίου του υπουργείου οικονομικών, που προβλέπει διαφημιστική δαπάνη 2 εκατομμυρίων ευρώ για τον Covid 19, προς τα τηλεοπτικά κανάλια με απευθείας ανάθεση. Τόνισε μάλιστα ότι το ποσό είναι περιορισμένο και αποτελεί το 0,029% του συνολικού ποσού που δαπανά η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορονοϊού. Το ζήτημα δεν είναι όμως στο ποσό. Είναι στο παράδειγμα. Στην εθνική προσπάθεια δεν περισσεύει ούτε ένα ευρώ και την ώρα που οι πολίτες καλούνται να τηρήσουν τα μέτρα, δεν μπορεί να υπάρχουν σκιές στη διαχείριση της κρίσης, ούτε αιχμές περί “ελεγχόμενης” ή “χρηματοδοτούμενης” ενημέρωσης.

Η πρωτοβουλία της 24MEDIA και η πρότασή της να μη δοθούν επιπλέον χρήματα στα ΜΜΕ για τις καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορονοϊό, ώστε τα κονδύλια να χρησιμοποιηθούν για την Υγεία και την Παιδεία, είχε μεγάλη ανταπόκριση από πολίτες, πολιτικούς και ανθρώπους των media.

Είναι προφανές ότι η 24MEDIA εξέφρασε μια υπάρχουσα και ισχυρή άποψη στην ελληνική κοινωνία. Η θέση που έχει πάρει, είναι μια θέση κοινής λογικής.

Δεν είναι η ώρα του marketing, αλλά η ώρα της συστράτευσης και της σοβαρότητας για να προστατευθεί ο λαός από έναν αόρατο και επικίνδυνο εχθρό.

Η 24MEDIA θα επιμείνει στη θέση της προσφέροντας δωρεάν διαφημιστικό χώρο για την προβολή μηνυμάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

ΥΓ: Απαντώντας ο Στέλιος Πέτσας στη Βουλή στην προτροπή του Αλέξη Τσίπρα να πάρει πίσω τη νεα καμπάνια στα κανάλια, δήλωσε, πως το ερώτημα στο οποίο πρέπει να απαντήσουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης είναι το «αν χρειάζεται η όχι μια επαγγελματική καμπάνια για τον κορονοϊο» προσθέτοντας ότι η πρώτη καμπάνια που έγινε, «έσωσε ζωές».

Αναφερόμενος στα δωρεάν μηνύματα που μπορούν να προβληθούν από τα Μέσα Ενημέρωσης επισήμανε ότι η καμπάνια που προκρίνεται με το άρθρο 11 του νομοσχεδίου και προβλέπει απευθείας ανάθεση «μπορεί να συνδυαστεί με τα δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου». Όπως είπε «μαζί με τα δωρεάν μηνύματα πρέπει να έχουμε και μια καμπάνια επαγγελματική» σημειώνοντας ότι αυτό πρέπει να συμβεί «για λόγους μάρκετινγκ, όπως μπορεί να σας το πει και πρωτοετής φοιτητής». Στην συνέχεια ο Στέλιος Πέτσα αναφέρθηκε στο ποσό των 2 εκατομμυρίων σχολιάζοντας ότι «το ποσό είναι σχετικά περιορισμένο» και αποτελεί το 0,029% του συνολικού ποσού που η κυβέρνηση δαπανά για την αντιμετώπιση του Covid 19. Είπε επίσης ότι «είναι ένα ελάχιστο ποσό σε σχέση με το πρόγραμμα στήριξης της οικονομίας».

Τέλος απάντησε στην κριτική που είχε ασκήσει λίγο νωρίτερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας σχετικά με το ότι αυτό το ποσό θα μπορούσε να καλύψει έξοδα για την συνταγογράφηση του τέστ για τον κορονοϊό. Όπως είπε «τα τέστ κοστίζουν δισεκατομμύρια, είναι δυνατόν να τα συγκρίνουμε με τα εκατομμύρια».

Πηγή: news247.gr

Μια σκέψη στο “Απίστευτη θρασύτητα! Marketing αντί για ΜΕΘ την εποχή του κορονοϊού, από την κυβέρνηση! Τι απάντησε ο Πέτσας στον Αλέξη Τσίπρα για τα νέα … 2 εκατ στα κανάλια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *