Είστε εδώ

“Όχι” στη νέα “λίστα Πέτσα” λέει ο όμιλος 24MEDIA: Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ, γιατρούς, σχολικές αίθουσες και ενίσχυση όσων πλήττει οικονομικά ο κορονοϊός, όχι από “δωράκια” σε ΜΜΕ

Με άρθρο-παρέμβαση που ανέβηκε στο news247.gr, ο όμιλος της 24MEDIA δηλώνει την αντίθεσή της σε μία νέα “λίστα Πέτσα” που θα δώσει ξανά “δώρα” στα ΜΜΕ ξεκαθαρίζοντας ότι μετά από “7 μήνες μάχης με την επιδημία του κορονοϊού, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από την πλευρά της κυβέρνησης για να επαναληφθούν τα ίδια λάθη” με τις καμπάνιες “Μένουμε Σπίτι-Μένουμε Ασφαλείς” και τις καταγγελίες για αδιαφανή διαχείριση των συνολικά 20 εκ. ευρώ.

“Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ, υγειονομικό υλικό, γιατρούς, υποδομές, σχολικές αίθουσες και κονδύλια για την οικονομική ενίσχυση όσων πλήττονται βάναυσα από τις οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Δεν έχουμε ανάγκη απο “δωράκια” σε ΜΜΕ για μηνύματα που οφείλουν να μεταδίδουν δωρεάν.

Η ίδια η 24MEDIA θα διαθέσει δωρεάν διαφημιστικό χώρο για αυτά τα μηνύματα για όσο καιρό χρειαστεί και είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν και άλλοι, που θα κατανοήσουν τη σημασία του να συμβάλλουν ανιδιοτελώς σε μια εθνική μάχη, μακριά απο μικροπολιτική και “πέτσινες” λίστες” επισημαίνει το άρθρο.

Αναλυτικότερα:

Την ώρα που το δεύτερο κύμα επιδημίας κορονοϊού, χτυπά την Ελλάδα, το Εθνικό Σύστημα Υγείας και οι ήρωές γιατροί και νοσηλευτές, δίνουν άνιση μάχη και η υγειονομική κρίση φέρνει στο φως με σκληρό τρόπο τις αδυναμίες της Πολιτείας, κάθε ευρώ δημοσίου χρήματος μετράει.

Η κυβέρνηση προανήγγειλε μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Στέλιου Πέτσα, ότι σύντομα θα ξεκινήσει νέα καμπάνια ενημέρωσης ύψους 2.000.000 ευρώ, αντίστοιχη του “Μένουμε Σπίτι” για την προβολή σποτ από τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.

Ενώ δηλαδή το ΕΣΥ, δέχεται ασφυκτική πίεση, τα νοσοκομεία γεμίζουν, τα παιδιά μας, κάνουν μάθημα σε τάξεις των 25 μαθητών και οι εργαζόμενοι συνωστίζονται σε λεωφορεία, τρένα και μετρό, η κυβέρνηση επιλέγει να χρηματοδοτήσει ξανά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και ενώ υπάρχει το προηγούμενο της κακοδιαχείρισης κονδυλίων από την λίστα Πέτσα.

Στην πρώτη καμπάνια, υπήρξαν καταγγελίες για αμφισβητούμενες διαδικασίες, μέτρα και σταθμά διανομής με αποτέλεσμα Όμιλοι ΜΜΕ που συμμετείχαν, μεταξύ των οποίων η 24MEDIA, να ζητήσουν απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση της λίστας και των ποσών, ενώ υπήρξε και το παράδειγμα της Alter Ego Media, η οποία επέστρεψε τα κονδύλια.

Αν τότε, υπήρξε το επιχείρημα του κατεπείγοντος, αιφνιδιασμός και βιασύνη, τώρα μετράμε ήδη 7 μήνες μάχης με την επιδημία του κορονοϊού για να επαναληφθούν τα ίδια λάθη και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία από την πλευρά της κυβέρνησης.

Γι’αυτό και η 24MEDIA ζητά το αυτονόητο: όλα τα ΜΜΕ στο εξής να προβάλλουν δωρεάν τα μηνύματα υγειονομικού ενδιαφέροντος για λόγους προστασίας δημοσίου συμφέροντος, ώστε να συμβάλλουν στη μάχη κατά του κορονοϊού, αλλά και να επιχειρήσουν την ανάκτηση της χαμένης αξιοπιστίας τους.

Η περίοδος που διανύουμε είναι κρίσιμη και η χώρα μας, όπως και όλες οι χώρες του κόσμου πολεμούν έναν επικίνδυνο εχθρό, έναν φονικό ιό που στην Ελλάδα έχει κοστίσει τη ζωή σε 371 συμπολίτες μας.

Έχουμε ανάγκη από ΜΕΘ, υγειονομικό υλικό, γιατρούς, υποδομές, σχολικές αίθουσες και κονδύλια για την οικονομική ενίσχυση όσων πλήττονται βάναυσα από τις οικονομικές συνέπειες του κορονοϊού. Δεν έχουμε ανάγκη απο “δωράκια” σε ΜΜΕ για μηνύματα που οφείλουν να μεταδίδουν δωρεάν.

Η ίδια η 24MEDIA θα διαθέσει δωρεάν διαφημιστικό χώρο για αυτά τα μηνύματα για όσο καιρό χρειαστεί και είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν και άλλοι, που θα κατανοήσουν τη σημασία του να συμβάλλουν ανιδιοτελώς σε μια εθνική μάχη, μακριά απο μικροπολιτική και “πέτσινες” λίστες.

Μάλιστα, σε δεύτερο δημοσίευμα  24MEDIA δηλώνει ότι “δεσμεύεται ότι στο εξής θα διαθέτει διαφημιστικό χώρο για να προβάλλει εντελώς δωρεάν και για όσο χρειαστεί τα μηνύματα και τις καμπάνιες ενημέρωσης της Πολιτείας που έχουν υγειονομικό ενδιαφέρον”. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρει:

Σε συνέχεια της παρέμβασής της, ενόψει της νέας κρατικής, διαφημιστικής καμπάνιας ενημέρωσης για τον Covid-19 που ανακοίνωσε η κυβέρνηση μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου της, κ. Στέλιου Πέτσα, η 24MEDIA δεσμεύεται ότι στο εξής θα διαθέτει διαφημιστικό χώρο για να προβάλλει εντελώς δωρεάν και για όσο χρειαστεί τα μηνύματα και τις καμπάνιες ενημέρωσης της Πολιτείας που έχουν υγειονομικό ενδιαφέρον.

Με αυτόν τον τρόπο ο μεγαλύτερος όμιλος Ψηφιακών Μέσων της χώρας, θέλει να συμβάλλει με τη δική του δύναμη στη μάχη κατά του φονικού κορονοϊού που έχει κοστίσει τη ζωή σε 376 συμπολίτες μας και παραμένει ένας πολύ δύσκολος και αόρατος αντίπαλος.

Η χαμένη αξιοπιστία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης έχει πολλές αιτίες και μία εξ αυτών είναι οι οικονομικές συναλλαγές με την Πολιτεία, καμουφλαρισμένες κάτω από την έννοια “κρατικές διαφημίσεις”. Η 24MEDIA, από την πρώτη μέρα της ίδρυσης της ως και σήμερα, αναπτύσσεται με ισχύ που πηγάζει από την οικονομική ανεξαρτησία της και με όραμα που βασίζεται στις ηθικές αξίες της.

Το μέλλον των ελληνικών ΜΜΕ πρέπει και οφείλουμε όλοι να βοηθήσουμε ώστε να είναι καθαρό, ανεξάρτητο και με σκοπό την ορθή πληροφόρηση των πολιτών και τον σημαντικό ρόλο που έχει η δημοσιογραφία στην εύρυθμη λειτουργία μιας κοινωνίας. Η 24MEDIA δεσμεύεται να είναι σε αυτήν την όχθη της ενημέρωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *