Είστε εδώ
Home > FAQ news > Σοβαρά ερωτήματα για την καμπάνια των 11 εκ. ευρώ: Κανείς δεν ξέρει πως έγινε η επιλογή του ανάδοχου, τι υπηρεσίες θα παρέχει ή πως θα δοθούν τα χρήματα στα ΜΜΕ

Σοβαρά ερωτήματα για την καμπάνια των 11 εκ. ευρώ: Κανείς δεν ξέρει πως έγινε η επιλογή του ανάδοχου, τι υπηρεσίες θα παρέχει ή πως θα δοθούν τα χρήματα στα ΜΜΕ

Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Οικονομικών και τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, κατέθεσαν 62 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής την γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Ολγα Γεροβασίλη για την απόφαση της κυβέρνησης να δεσμεύσει 11 εκατομμύρια Ευρώ για την καμπάνια για τον κορωνοϊό κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας.

Στην ερώτηση τους οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης τονίζουν ότι την ώρα που το Εθνικό Σύστημα Υγείας προοδευτικά δοκιμάζεται όλο και περισσότερο με σημαντικές ελλείψεις τόσο σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, όσο και σε μέσα ατομικής προστασίας και υλικά υγιεινής και ασφάλειας, την ώρα που οι εργαζόμενοι, οι χρόνια άνεργοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, οι επιχειρήσεις και εν γένει ο παραγωγικός ιστός της κοινωνίας πλήττεται και αγωνιά και λαμβάνουν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο την απάντση οτι «λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν» την ίδια ώρα δεσμεύει 11 εκατομμύρια Ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης», υπηρεσίες που έως σήμερα προσφέρονταν δωρεάν.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνουν στην ερώτηση τους ότι κανένας δε γνωρίζει με ποιο τρόπο επιλέχθηκε ο ανάδοχος του έργου και πώς και τι είδους υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης θα παρέχει. Κανένας δεν γνωρίζει με ποια κριτήρια θα δοθούν τα χρήματα αυτά στα μέσα ενημέρωσης και με ποια κριτήρια κάποια μέσα ενημέρωσης θα αποκλειστούν από την καμπάνια της κυβέρνησης.

Πράγματι τα ΜΜΕ χρειάζονται ενίσχυση, αναφέρουν στην ερώτηση τους οι βουλευτές αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με αφορμή τον κορωνοϊό και χωρίς διαφάνεια. Εν προκειμένω μάλιστα παρακάμπτεται πλήρως η αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και φυσικά το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο διαφάνειας για τα επικοινωνιακά προγράμματα του δημοσίου.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν να κατατεθούν στη βουλή αναλυτικά τα επιμέρους έγγραφα και στοιχεία της εν λόγω καμπάνιας και ρωτούν τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς:

Για ποιους λόγους θέσπισε και ενεργοποιεί η Κυβέρνηση την κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων διαδικασία ανάθεσης των υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τον κορωνοϊό και μάλιστα επ` αμοιβή των ΜΜΕ που θα την μεταδώσουν, επιβαρύνοντας με 11 εκατομμύρια Ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό για μια καμπάνια ενημέρωσης για την δημόσια υγεία η οποία κατά τη νομοθεσία μας θα μπορούσε να προβληθεί δωρεάν;

Οι βουλευτές που υπογράφουν την ερώτηση:

Γεροβασίλη Όλγα
Κάτσης Μάριος
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αγαθοπούλου Ειρήνη
Αλεξιάδης Τρύφωνας
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αποστόλου Ευάγγελος
Αραχωβίτης Σταύρος
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος
Βαγενά Άννα
Βαρδάκης Σωκράτης
Βαρεμένος Γιώργος
Βέττα Καλλιόπη
Βίτσας Δημήτρης
Γιαννούλης Χρήστος
Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)
Γκιόλας Γιάννης
Ζαχαριάδης Κώστας
Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
Ζουράρις Κωνσταντίνος
Ηγουμενίδης Νίκος
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος – Χαράλαμπος
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Κόκκαλης Βασίλειος
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κώστας
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μουζάλας Γιάννης
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Νοτοπούλου Κατερίνα
Ξανθόπουλος Θεόφιλος
Παπαδόπουλος Σάκης
Παπαηλιού Γιώργος
Παπανάτσιου Κατερίνα
Παπαχριστόπουλος Θανάσης
Παππάς Νίκος
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Ραγκούσης Γιάννης
Σαρακιώτης Γιάννης
Σκουρλέτης Παναγιώτης (Πάνος)
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Σπίρτζης Χρήστος
Συρμαλένιος Νίκος
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζάκρη Θεοδώρα
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τσίπρας Γιώργος
Φάμελλος Σωκράτης
Φίλης Νικόλαος
Φλαμπουράρης Αλέξανδρος
Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος

One thought on “Σοβαρά ερωτήματα για την καμπάνια των 11 εκ. ευρώ: Κανείς δεν ξέρει πως έγινε η επιλογή του ανάδοχου, τι υπηρεσίες θα παρέχει ή πως θα δοθούν τα χρήματα στα ΜΜΕ

Leave a Reply

5 + one =

Top