Καλλιδρομίου, Τσικνοπέμπτη στο άβατο των Εξαρχείων. Απροστάτευτοι οι κάτοικοι, αμέτοχη η αστυνομία, απούσα η κυβέρνηση. Και του χρόνου … Κούλη!
FAQ stuff
FAQ stuff
Καλλιδρομίου, Τσικνοπέμπτη στο άβατο των Εξαρχείων. Απροστάτευτοι οι κάτοικοι, αμέτοχη η αστυνομία, απούσα η κυβέρνηση. Και του χρόνου … Κούλη!
0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο