Την σωτηρία του Mega προανήγγειλε ουσιαστικά ο Ιβάν Σαββίδης! «Το MEGA είναι το μεγαλύτερο και παλαιότερο κανάλι της Ελλάδας. Πρέπει να αποτρέψουμε την απώλειά του. Εμείς, ως μέτοχοι της εταιρείας, πιστεύουμε ότι το κύριο καθήκον μας είναι η αποπληρωμή των χρωστούμενων στους εργαζομένους, οι οποίοι έσωσαν το κανάλι, παρά τη δεινή του οικονομική κατάσταση.
Είμαι πεπεισμένος ότι το MEGA πρέπει να γίνει ο κύριος φορέας των αμερόληπτων ειδήσεων, όπου η ημερήσια διάταξη θα έχει στην πρώτη θέση την ηθική και την αλήθεια» δήλωσε ο Ιβάν Σαββίδης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
FAQ media








1 Σχόλια
Ο Σαββίδης (προ)ανήγγειλε τη σωτηρία του Mega! Κυριο καθήκον μας να μην χαθεί και να πληρωθούν οι εργαζόμενοι που το έσωσαν! • σκαθάρι
27/05/2017[…] και την αλήθεια» δήλωσε ο Ιβάν Σαββίδης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. http://thefaq.gr/t (adsbygoogle = window.adsbygoogle || […]
Αφήστε ένα σχόλιο