FAQ media

Το ΕΣΡ αρνήθηκε τη δωρεάν μετάδοση σποτ για το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ!

«Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για πρώτη φορά στα τελευταία 20 χρόνια αρνήθηκε να δώσει άδεια για την δωρεάν μετάδοση του μηνύματος του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ ως κοινωνικού μηνύματος. Κι αυτό με το επιχείρημα ότι το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ έχει είσοδο ενίσχυσης», τονίζει σε ανακοίνωσή του το Συντονιστικό Μεταναστευτικών και Αντιρατσιστικών Οργανώσεων.

«Παρότι οι υπεύθυνοι γνωρίζουν ότι η είσοδος είναι δωρεάν για μετανάστες/τριες, άνεργους, άνεργες και το Φεστιβάλ είναι αυτοχρηματοδοτούμενη και μη κερδοσκοπική διοργάνωση,  εφαρμόζοντας μια εντελώς υποκριτική εκδοχή “νομιμότητας” αρνήθηκαν τη μετάδοση του μηνύματος», προσθέτει το Συντονιστικό και καταλήγει:
«Άξιος ο μισθός τους! Οποιοσδήποτε διανοηθεί ότι στην απαγόρευση υπάρχουν ρατσιστικά κίνητρα είναι εχθρός της διαφάνειας και της δημοκρατίας που άξια εκπροσωπεί το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης».
Πηγή: left.gr

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

FAQ Media

“Ο ρατσισμός είναι έγκλημα”: Καταδίκη για ομοφοβική στοχοποίηση αστυνομικού από το “Μακελειό”

“Ο ρατσισμός είναι έγκλημα”: Καταδίκη για ομοφοβική στοχοποίηση αστυνομικού από το “Μακελειό”

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε απόφαση με την οποία καταδικάζεται το «Μακελειό» για ομοφοβική στοχοποίηση του αστυνομικού Μιχαήλ Λώλη, γεγονός που γνωστοποίησε...