Εκστρατεία προπαγάνδας στα social media έχει εξαπολύσει η ΟΝΝΕΔ ως επικοινωνιακό αντίβαρο της απίστευτης ανεπάρκειας της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως αλλά και της αδιαφορίας της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων.
Χρειάστηκε, για παράδειγμα, να φτάσουμε στα μέσα Νοεμβρίου για να ανακοινωθούν οι 4.500 προσλήψεις εκπαιδευτικών και ενώ τα σχολεία έχουν ανοίξει από τις 11 Σεπτεμβρίου.
Θυμίζοντας παλιές καλές εποχές των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ όταν πολλές φορές τελείωνε η σχολική χρονιά και τότε τοποθετούνταν εκπαιδευτικοί στα κενά και μοιράζονταν βιβλία στις άδειες αίθουσες των σχολείων, ο επικοινωνιακός μηχανισμός του Μαξίμου φαίνεται ότι επιστράτευσε τη νεολαία του κόμματος να λειτουργήσει ως επικοινωνιακό αντίβαρο με σχετικές αναρτήσεις στα social media.
Σήμερα βρεθήκαμε στο σχολικό συγκρότημα της Γκράβας, το μεγαλύτερο της χώρας.
Για εμάς δεν υπάρχουν άβατα. Είμαστε κοντά στους μαθητές, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σε κάθε γειτονιά.
Μαζί δημιουργούμε «Το σχολείο που θες», το σχολείο που αξίζουν οι μαθητές.https://t.co/6160ficfFl pic.twitter.com/fuPxaiSFou— ΟΝΝΕΔ (@ONNED) November 9, 2019