Είστε εδώ

Τα φορτώνουν όλα σε αυτόν για να εχουν το αφήγημα του “ανθρώπινου λάθους”! Πολύ βαρύ το κατηγορητήριο για τον σταθμάρχη, προθεσμία για απολογία μόνον 48 ώρες!

Πάνε να καλύψουν τις εγκληματικές ευθύνες Μητσοτάκη – Καραμανλή πίσω από το “ανθρώπινο λάθος” και τον σταθμάρχη (“γαλάζιο” ρουσφέτι).

Προθεσμία για το Σάββατο το μεσημέρι πήρε ο σταθμάρχης της Λάρισας που κατηγορείται για το μοιραίο λάθος που οδήγησε στο δυστύχημα των Τεμπών.

Ο σταθμάρχης είναι αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες για την τραγωδία με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

Η ποινική δίωξη σε βάρος του για τα εγκληματικά του λάθη θα αφορά σε ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες με τον ίδιο ποινικό χαρακτηρισμό ενώ η κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών σε βάρος του είναι η σοβαρότερη (κακούργημα) που επισύρει με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα ( άρθρο 291) ποινές από 10 χρόνια κάθειρξης μέχρι και ισόβια.

«Έχει αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί, αλλά δεν είναι μόνο το λάθος αυτό. Υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Υπάρχει αμέλεια και από τους υπεύθυνους», είπε μεταξύ άλλων ο δικηγόρος του σταθμάρχη.

Στη δημοσιότητα έδωσε χθες το Mega ηχητικά ντοκουμέντα με τη συνομιλία του σταθμάρχη Λάρισας και του μηχανοδηγού, λίγα λεπτά πριν την φονική σύγκρουση.

Ο σταθμάρχης ακούγεται να δίνει έγκριση στην επιβατική αμαξοστοιχία να μπει στην παρακαμπτήριο και να συνεχίσει το ταξίδι του από τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα, στην οποία όμως ήδη κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία.

Η συνομιλία μηχανοδηγού – σταθμάρχη

Μηχανοδηγός: Η Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;

Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις.

Μηχανοδηγός: Έγινε, καλό βράδυ.

Σταθμάρχης: Καλή συνέχεια.

Η δεύτερη συνομιλία

Η δεύτερη συνομιλία που είχε προηγηθεί της πρώτης έγινε μεταξύ σταθμάρχη – κλειδούχου. Σε αυτή ακούγεται ο τελευταίος να ρωτά εάν πρέπει να γυρίσει το κλειδί στην ευθεία, με αποτέλεσμα το επιβατικό τρένο να συνεχίσει στην κανονική γραμμή. Ωστόσο, ο σταθμάρχης ανέφερε πως επρόκειτο να χρησιμοποιήσει τη διαγώνιο ένα τοπικό τρένο όπως και έγινε.

Ωστόσο, ο ίδιος μετά ξέχασε να επαναφέρει το κλειδί με αποτέλεσμα η επιβατική αμαξοστοιχία να συνεχίσει στη λάθος διαδρομή που κατέληξε στη φονική σύγκρουση με το εμπορικό τρένο. Η συνομιλία σταθμάρχη – κλειδούχου:

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Βασίλη, να γυρίσω;

Σταθμάρχης: Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού: Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.

Πηγή: in.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *