Είστε εδώ

Σύμβαση-«σκάνδαλο» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τα 5 ερωτηματικά του Νίκου Παππά που πρέπει να απαντήσει η κυβέρνηση

Τα όσα αποκάλυψε το πρωτοσέλιδο της «Εφημερίδας των Συντακτών» την Παρασκευή σχετικά με «σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», έφεραν και την αντίδραση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, που όπως τονίζει σε δήλωσή του «γεννά τεράστια ερωτηματικά».

-Διαβάστε: Η “Εφ. Συν” φέρνει στο φως σύμβαση – “σκάνδαλο” με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 750 εκ “προίκα” σε ιδιώτη ! Νίκος Παππάς: “Γιατί την κρατούν κρυφή;” …

Υπενθυμίζεται πως η «Εφ.Συν» κάνει λόγο για πατέντα «ιδιωτικοποιήσεων με λεφτά του Δημοσίου», όπου οι ιδιώτες κερδοφορούν, με γενναίες επιδοτήσεις, πλήττοντας ακόμα περισσότερο τους πολίτες που καλούνται να ανταπεξέλθουν στην πρωτοφανή ακρίβεια και κρίση ή αλλιώς… σύμβαση-«σκάνδαλο» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου η κυβέρνηση Μητσοτάκη όχι μόνο προικίζει τους Ιταλούς της εταιρείας με 750 εκατ. ευρώ για να κάνουν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια επί 15ετία, αλλά τους δίνει και το ελεύθερο για προμήθειες και έργα χωρίς δημόσιους διαγωνισμούς.

Ο Νίκος Παππάς, προχωρά σε 5 ερωτηματικά, τα οποία πρέπει η κυβέρνηση να απαντήσει.

Συγκεκριμένα:

1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;

2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;

3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;

4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;

5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *