Είστε εδώ

Στ. Παππάς: Τα νέα του ισολογισμού έναρξης δεν είναι πολύ ευχάριστα για τους μετόχους, αλλά τα νέα είναι καλά για το κοινό, τους ανέργους και την Πολιτεία καθώς πάμε σε οικονομίες 30 εκατ το 2018! (βίντεο)

«Ήταν βουτηγμένος σε μη ομαλές καταστάσεις ο Οργανισμός και γι’ αυτό αποφασίστηκε μια τομή. Και η τομή είναι η εξής: Ο Οργανισμός αυτός θα εκκαθαριστεί και στο τέλος της εκκαθάρισης θα περάσει σε ένα νέο οργανισμό τον ΟΣΥΘ. Ο ΟΑΣΘ ολοκληρώνει το βίο του του το τέλος του 2019» . Ο Στέλιος Παππάς προχώρησε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στην ΕΡΤ 3 σε έναν σύντομο απολογισμό των πεπραγμένων της διοίκησης του τους τελευταίους τέσσερις μήνες, όταν και ανέλαβε τον Αύγουστο του 2017 να εκκαθαρίσει τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης εν λειτουργία. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο γεγονός ότι εφαρμόστηκε η δωρεάν μεταφορά των ανέργων, οι οποίοι αποτελούν το 25% περίπου του πληθυσμού της Θεσσαλονίκης, ενώ έκανε λόγο για ακόμη μια φορά για την αμαρτωλή ιστορία του ΟΑΣΘ.

«Η εκκαθάριση ενός οργανισμού δεν είναι μικρή υπόθεση και ιδιαίτερα όταν είσαι υποχρεωμένος να την κάνεις εν λειτουργία» δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ενώ σημείωσε πως «δε φοβόμαστε να κάνουμε συγκρίσεις με προηγούμενες περιόδους. Πήραμε μια επιχείρηση που ήταν για κλείσιμο, αρχίσαμε τις τεχνητές αναπνοές και την ξαναβάλαμε σε λειτουργία. Αυτό το τετράμηνο έγινε μια πολύ κοπιώδης προσπάθεια».
Οι οικονομίες που επετεύχθησαν το πρώτο τετράμηνο της νέας διοίκησης είναι της τάξης των 7,5 εκατ. ευρώ με προοπτική να ξεπεράσουν τα 30 εκατ. ευρώ το 2018.
Ωστόσο, όπως διαπίστωσε ο ίδιος, «αυτή τη στιγμή είναι προφανές ότι η πόλη δεν έχει τις συγκοινωνίες που της πρέπουν, το ξέρουμε. Αυτό που δε δέχομαι σε καμία περίπτωση είναι ότι είναι χειρότερα από τα προηγούμενα. Εμείς αναλάβαμε να στήσουμε στα πόδια του ένα πτώμα. Περί αυτού πρόκειται. Όταν παραλάβαμε τα αξιόμαχα λεωφορεία ήταν 240. Το γεγονός ότι σήμερα αυτός ο αριθμός έχει αυξηθεί στα 400 είναι πάρα πολύ σημαντική υπόθεση», ενώ επανέλαβε την πρόθεση της διοίκησης να τεθούν σε κυκλοφορία άλλα 50 με 60 λεωφορεία για να ανακουφιστεί η πόλη.
Όπως ενημέρωσε ο Στέλιος Παππάς, έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία του ισολογισμού έναρξης, σημειώνοντας ότι «θα πρέπει να σας πω ότι δεν είναι και πολύ ευχάριστα τα νέα για τους μετόχους. Στο πρώτο επτάμηνο προκύπτει 35 εκατ. ζημιά».

Σύμφωνα με τον ίδιο ο ΟΑΣΘ δεν είναι μόνο πρόβλημα διαχείριση αλλά και ένα πρόβλημα βαθύτατα πολιτικό. Για αυτό το λόγο ο κ. Παππάς και τα στελέχη της διοίκησης του ΟΑΣΘ θα βρεθούν στις 11 Ιανουαρίου στην Βουλή. «Η πρωτοβουλία είναι δική μας. Όταν βλέπω ένα νόμο ο οποίος είναι εξοργιστικός οφείλω να απευθυνθώ στη Βουλή. Ένα μήνα πριν τις εκλογές του 2014, στις 17 Δεκεμβρίου, βγήκε ένας νόμος για να κλείσει το 2009, το 2010, το 2011, το 2012, το 2013 αλλά δεν έμεινε εκεί, έκλεισε και το 2014 αλλά δεν έμεινε εκεί προσδιόρισε και για το 2015 και το 2016 και το 2017» δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Στη Βουλή θα ζητήσω να μου πούνε πώς και με ποια διαδικασία βγήκε αυτός ο νόμος. Η Βουλή πρέπει να απολογηθεί. Εγώ λοιπόν ζητώ το λόγο. Με βάλανε υπεύθυνο να διαχειριστώ ένα φορέα. Δεν πρέπει να ζητήσω το λόγο;» διερωτήθηκε ο κ. Παππάς.
«Εγώ είμαι υποχρεωμένος να δώσω την πλήρη εικόνα στους πάντες και οι αρμόδιοι πρέπει να αποφασίσουν. Όσοι είναι αρμόδιοι για πολιτικά ζητήματα, όσοι είναι αρμόδιοι για τα οικονομικά ζητήματα. Εγώ δεν ήρθα εδώ για να συγχωρέσω. Ήρθα να κάνω ένα έργο που έχει να κάνει με την εκκαθάριση ενός καθεστώτος το οποίο δεν ήταν αναμάρτητο» δήλωσε καταληκτικά ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, Στέλιος Παππάς.

Πηγή: left.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *