Είστε εδώ

Σε πανικό το Μαξίμου… Έβαλαν πρωτοεμφανιζόμενη δημοσκοπική εταιρία να “βγάλει λάδι” την κυβέρνηση Μητσοτάκη – ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οι πολίτες τους έχουν πάρει χαμπάρι

Μία πρωτοεμφανιζόμενη εταιρία δημοσκοπήσεων, το όνομα της οποίας για πρώτη φορά ακούσαμε απόψε μέσω του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, επιχειρεί τώρα να “βγάλει λάδι” την κυβέρνηση Μητσοτάκη για το χάος στην κακοκαιρία “Ελπίδα”, προκαλώντας ταυτόχρονα την έντονη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.

Πώς αλλιώς, παρά με μία δημοσκόπηση – τραγέλαφο με τη συμμετοχή μόλις 303 νοικοκυριών, από την άγνωστη εταιρεία ABACUS, που μέσα στον ορυμαγδό της ανικανότητας του επιτελικού κράτους του Μητσοτάκη να διαχειριστεί μια προαναγγελθείσα κακοκαιρία, εμφανίζει την Νέα Δημοκρατία να προηγείται του ΣΥΡΙΖΑ, με ποσοστό 14,5 μονάδων. Και μάλιστα, η δημοσκόπηση παρουσιάστηκε από τον υποψήφιο ευρωβουλευτή με το Ποτάμι, Γιάννη Κωνσταντινίδη, ενώ στην ταυτότητα για την έρευνα σχετικά με την κακοκαιρία εμφανίζεται μέγεθος μόλις… 303 νοικοκυριών.

«Ο πανικός του κ. Μητσοτάκη είναι γνωστός και δεν κρύβεται. Το ίδιο και η επιρροή του στα ΜΜΕ. Είχαμε όμως την αίσθηση ότι στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha θα κρατούσαν τουλάχιστον τα προσχήματα και θα προστάτευαν το κύρος του καναλιού. Πέσαμε έξω» σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και προσθέτει:

«Τη μέρα που η Αττική και αρκετές περιοχές της πατρίδας μας μετρούν ακόμη τις πληγές τους και η χώρα καταγράφει ένα ακόμη αρνητικό ρεκόρ με 118 θανάτους, έκριναν σκόπιμο να επιστρατεύσουν πρωτοεμφανιζόμενη δημοσκοπική εταιρεία και έναν πρώην πολιτευτή στο Ποτάμι, για να συνεχίσουν το γνωστό έργο της δημοσκοπικής περίθαλψης των κυβερνητικών τραυμάτων.

Μόνο που όλο αυτό άρχισε πια να γίνεται κουραστικό και γυρνάει μπούμερανγκ.

Οι πολίτες τους έχουν πάρει χαμπάρι».

Με πληροφορίες από avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *