Είστε εδώ

“Λαμπάδιασε” λεωφορείο του ΟΑΣΘ στην Θεσσαλονίκη! Νίκος Παππάς: Θα δώσει κανένας εξηγήσεις;

Η απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ είναι εξόφθαλμη και παρά τις επικοινωνιακές προσπάθειες της διοίκησης του οργανισμού και της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να πείσει ότι η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει βελτιωθεί, περιστατικά όπως η χθεσινή ανάφλεξη μηχανής λεωφορείου στη Θεσσαλονίκη αποδεικνύουν το αντίθετο.

Συγκεκριμένα, χθες η μηχανή λεωφορείου του ΟΑΣΘ της γραμμής 57, την ώρα που εκτελούσε το δρομολόγιο, πήρε φωτιά στη διασταύρωση Χορτιάτη-Αριστοτέλους. Για καλή τους τύχη, οι επιβάτες, αφού λειτούργησε το σύστημα ασφαλείας του λεωφορείου, αποβιβάστηκαν στη στάση «Κόκορας» και είναι καλά στην υγεία τους.

Σημειώνεται, ότι εάν η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν είχε ακυρώσει τον διαγωνισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για αγορά λεωφορείων, τώρα στη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούσαν νέα οχήματα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Με ανάρτησή του στο twitter, ο Νίκος Παππάς σχολίασε το περιστατικό λέγοντας “Ακόμα ένα λεωφορείο τυλίχτηκε στις φλόγες. Ευτυχώς δεν υπάρχουν θύματα. Θα δώσει κανένας εξηγήσεις;”

Η Κατερίνα Νοτοπούλου, στηλιτεύοντας επίσης το γεγονός, τόνισε ότι «οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη και της διοίκησης Ζέρβα είναι τεράστιες για το χάλι των αστικών συγκοινωνιών. Όσα επικοινωνιακά κόλπα και αν σκαρφιστούν η πραγματικότητα δεν κρύβεται. Για μια ακόμη φορά καλούμε την κυβέρνηση και τους γαλάζιους τοπικούς παράγοντες να ασχοληθούν με τα πραγματικότητα και όχι την επικοινωνία, να δώσουν λύση στα προβλήματα της πόλης και να σταματήσουν τον εμπαιγμό και την απαξίωση με την οποία αντιμετωπίζουν την Θεσσαλονίκη και τους πολίτες της».

Αναλυτικά η δήλωση της :

Ένα ακόμη λεωφορείο του ΟΑΣΘ με επιβάτες τυλίχθηκε χθες στις φλόγες ενώ εκτελούσε δρομολόγιο. Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί σε άλλες παρόμοιες αυταναφλέξεις, όπως αυτές των λεωφορείων της Λειψίας, δημιουργώντας ανησυχίες στο επιβατικό κοινό και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Η απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ συνεχίζεται και παρά τις επικοινωνιακές προσπάθειες της Διοίκησης του οργανισμού και της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ότι η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει βελτιωθεί, έρχονται συχνά πυκνά τέτοια επεισόδια για να τους διαψεύσουν.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη και της διοίκησης Ζέρβα είναι τεράστιες για το χάλι των αστικών συγκοινωνιών, καθώς σήμερα η πόλη θα μπορούσε να έχει καινούρια λεωφορεία, αν δεν είχαν ακυρώσει τον διαγωνισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Στην πόλη όμως, θα μπορούσε να κυκλοφορεί και το ΜΕΤΡΟ, αν με προσωπική του ευθύνη ο κ. Μητσοτάκης δεν άλλαζε τον σχεδιασμό για τον σταθμό της Βενιζέλου.

Όσα επικοινωνιακά κόλπα και αν σκαρφιστούν η πραγματικότητα δεν κρύβεται.

Για μια ακόμη φορά καλούμε την κυβέρνηση και τους γαλάζιους τοπικούς παράγοντες να ασχοληθούν με τα πραγματικότητα και όχι την επικοινωνία, να δώσουν λύση στα προβλήματα της πόλης και να σταματήσουν τον εμπαιγμό και την απαξίωση με την οποία αντιμετωπίζουν την Θεσσαλονίκη και τους πολίτες της.

με πληροφορίες από avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *