Είστε εδώ

“Χαστούκι” στο Ζούλα και από τον “αρχιτέκτονα” της ΕΡΤ Hybrid: Πλασάρει για καινούριο το σχεδιασμό που υπήρξε από το Μάιο του 2018! Δυστυχώς για αυτόν τα στοιχεία είναι αμείλικτα

Αναδιπλώνεται για λογαριασμό της κυβέρνησης ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας και με συνέντευξή του την Κυριακή στο ΑΠΕ αναγνωρίζει ότι η υβριδική πλατφόρμα της ΕΡΤ (ΕΡΤ Hybrid την οποία ονομάζει ERTflix- κατά το Netflix) είναι δημιούργημα της προηγούμενης κυβέρνησης. Παρά το.. μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα που επιχειρούσε ο Στ. Πέτσας!

Οι ανακρίβειες όμως του κ. Πέτσα συνεχίζουν να συγκεντρώνουν τα πυρά, μετά την ΠΟΣΠΕΡΤ, και του Μάρκου Βογιατζόγλου, του ανθρώπου που ως εντεταλμένος Σύμβουλος της ΕΡΤ εργάστηκε από το Οκτώβριο του 2017 στην ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και ευρύτερα του Στρατηγικού σχεδιασμού της ΕΡΤ.

Ο Μάρκος Βογιατζόγλου με επιστολή του περιγράφει πώς αναπτύχθηκαν οι υβριδικές υπηρεσίες της ΕΡΤ -στην ουσία δωρεάν επιπλέον περιεχόμενο μέσω internet για όσους διαθέτουν smart TV- ποιες είναι οι δυνατότητες, ποιες οι εφαρμογές και ποια είναι η απήχησή τους.

Και εξηγεί πώς η ΕΡΤ βρέθηκε στην πρωτοπορία των νέων τεχνολογιών, μπροστά από την ιδιωτική τηλεόραση, ήδη από το 2017.

Η επιστολή του Μάρκου Βογιατζόγλου:

«Στα δύο αυτά χρόνια, [σ.σ.2017-2019] αναδιοργανώθηκαν οι ψηφιακές υπηρεσίες της εταιρείας. Έγινε για πρώτη φορά συστηματική μέτρηση της απήχησης τους. Εγκαινιάστηκαν προϊόντα που έφεραν την ΕΡΤ χιλιόμετρα μπροστά από τους ανταγωνιστές της, όπως η εφαρμογή Virtual Reality (εικονικής πραγματικότητας) για το Μουντιάλ και η δυνατότητα επιλογής γωνίας λήψης σε ζωντανή μετάδοση, στη Φόρμουλα 1 και τη Σούπερ Λιγκ.

Και, τον Δεκέμβριο του 2017, ενεργοποιήθηκε – για πρώτη φορά στην Ελλάδα – η υβριδική πλατφόρμα ΕΡΤ Hybrid. Αυτήν που μόλις την …περασμένη Πέμπτη ανακάλυψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας, ισχυριζόμενος – κατά λέξη – ότι ετέθη “από εχθές σε λειτουργία”.

Παρενθετικά: η ανάπτυξη των προϊόντων αυτών είχε ελάχιστο έως μηδενικό κόστος, μιας και στη συντριπτική τους πλειονότητα χτίστηκαν εσωτερικά, από τους άξιους και εργατικούς τεχνικούς του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα. Έφεραν όμως στην ΕΡΤ σημαντικό κέρδος: μεγάλη απήχηση, όπως θα δούμε παρακάτω, αλλά και κύρος για την τεχνολογική της πρωτοπορία, σε μια εποχή που η εταιρεία ακόμα προσπαθούσε να θεραπεύσει τη ζημιά που προκάλεσε το “μαύρο” των ετών 2013-2015.

Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, την δήλωση του κ. Πέτσα ακολούθησε μια κάποια κατακραυγή για τη λαθροχειρία. Έτσι, η Διοίκηση της ΕΡΤ επανήλθε σήμερα στο ζήτημα με ελαφρώς διαφορετική γραμμή, δια των δηλώσεων του Προέδρου της κ. Ζούλα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Συνοπτικά, ο κ. Ζούλας αναφέρει ότι ναι μεν τα προϊόντα υφίσταντο προ της ανάληψης καθηκόντων από αυτόν, αλλά δεν είχαν αναπτυχθεί σωστά ούτε είχαν μεγάλη απήχηση. Σε συσκέψεις που έγιναν υπό τον ίδιο, ισχυρίζεται, μπήκαν τα πράγματα στη σωστή ρότα.

Δυστυχώς για τον κ. Ζούλα, όμως, τα στοιχεία και τα ποσοτικά δεδομένα είναι αμείλικτα. Παραθέτω κάποια βασικά εδώ, και παραμένω στη διάθεση της Διοίκησης της ΕΡΤ εάν χρειάζεται ενημέρωση για τα υπόλοιπα.

* Η ΕΡΤ Hybrid ξεκίνησε με 5.000 συνδεδεμένες τηλεοράσεις τον Δεκέμβριο του 2017, και έσπασε το φράγμα των 500.000 συσκευών σε μόλις ενάμιση χρόνο, έξι μήνες νωρίτερα από το πλάνο ανάπτυξης που είχαμε εκπονήσει, βάσει της διεθνούς εμπειρίας.

* Οι θεάσεις video on demand σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες της ΕΡΤ αυξήθηκαν κατά 135% από τον Δεκέμβριο του 2017 έως τον Μάιο του 2019.

* Οι θεάσεις live streaming αυξήθηκαν κατά 73% την ίδια περίοδο.

* Οι μοναδικοί χρήστες του WebTV της ΕΡΤ ήταν κατά 50% περισσότεροι τον Μάιο του 2019 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.

* Οι θεάσεις σελίδων της ΕΡΤ Hybrid ήταν αυξημένες κατά 144% τον Μάιο του 2019, σε σχέση με τον μέσο όρο θεάσεων/μήνα του 2018.

* Όσο για την αναφορά του κ. Ζούλα ότι “κάναμε αρκετές συσκέψεις και καταλήξαμε ότι η πλατφόρμα έπρεπε να επανασχεδιαστεί από την αρχή. Ήταν απολύτως συνειδητή επιλογή να μοιάζει με το Νetflix ή το Αmazon”, να σημειωθεί ότι ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνεται – με τα ίδια σχεδόν λόγια – στην αναφορά με τίτλο “Ψηφιακά – Διαδικτυακά Μέσα και Υπηρεσίες της ΕΡΤ”, η οποία υιοθετήθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας τον …Μάιο του 2018, και επί της οποίας εργάστηκε το τεχνικό προσωπικό της ΕΡΤ για να παράξει το νέο, εξαιρετικό design της Υβριδικής πλατφόρμας.

Κλείνοντας, να πω ότι εύχομαι ειλικρινά η ανανεωμένη Υβριδική της ΕΡΤ, αλλά και όλα της τα ψηφιακά προϊόντα, να έχουν την μέγιστη δυνατή απήχηση. Το αξίζουν!

Η δημόσια τηλεόραση διαθέτει έναν μοναδικό θησαυρό από άποψης περιεχομένου, αλλά και ικανότατους ανθρώπους που αναπτύσσουν τις υποδομές, ώστε το περιεχόμενο αυτό να είναι προσβάσιμο από κάθε πολίτη της χώρας μας.

Όμως, όσοι μέχρι τον Ιούλιο του 2019 ζητούσαν, είτε την περικοπή στο μισό του ανταποδοτικού τέλους για την ΕΡΤ, ή ακόμα και το εκ νέου κλείσιμο του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, ας έχουν τουλάχιστο την ταπεινότητα να μην ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν (εκ νέου) την Αμερική».

πηγή: avgi.gr

Μια σκέψη στο ““Χαστούκι” στο Ζούλα και από τον “αρχιτέκτονα” της ΕΡΤ Hybrid: Πλασάρει για καινούριο το σχεδιασμό που υπήρξε από το Μάιο του 2018! Δυστυχώς για αυτόν τα στοιχεία είναι αμείλικτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *