the FACEBOOK PROJECT

Πειθήνιο όργανο του Μαδούρο το ΕΣΡ. Ακούς εκεί να λέει πως οι άδειες μπορεί να είναι 4-6 !

Η ίδια η Digea σε έγγραφά της παραδέχεται ότι με την υφιστάμενη τεχνολογία «χωρούν» μέχρι έξι κανάλια υψηλής ευκρίνειας στις συχνότητες, πριν αφαιρεθεί επίπλέον φάσμα για την κινητή, τόνισε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά. Δείτε τα έγγραφα, που μεταξύ άλλων αποκαλύπτουν ότι η πραγματική χωρητικότητα των πολυπλεκτών είναι μικρότερη από την ονομαστική.
«Η χθεσινή συνεδρίαση του ΕΣΡ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, αναφορικά με τις τεχνικές δυνατότητες και τους περιορισμούς για τον αριθμό των αδειών», είπε ο κ. Κρέτσος, τονίζοντας ότι ο αριθμός των αδειών έχει να κάνει και με περιορισμούς οικονομικούς, του μεγέθους της αγοράς και της βιωσιμότητας των καναλιών. «Ανεξάρτητα και οικονομικά βιώσιμα σχήματα στο χώρο των ΜΜΕ σημαίνουν και εργαζόμενους που θα πληρώνονται, που οι ιδιοκτήτες τους δεν θα έχουν ανάγκη να διαπλέκονται με τις πολιτικές ηγεσίες», όπως είπε.
Υπογράμμισε επίσης ότι «το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρχε τεράστια “σπέκουλα”, μεγάλη ανοησία, πολλά ευτράπελα και ψέματα, του τύπου γιατί τέσσερις και όχι δεκατέσσερις άδειες. Το φάσμα είναι πεπερασμένο, δεν είναι άπειρο όπως ακούστηκε κυρίως από τη ΝΔ και όντως μπορεί με το σημερινό σύστημα μετάδοσης να χωρέσει μέχρι έξι κανάλια υψηλής ευκρίνειας».

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

1 Σχόλια

P.B.
23/05/2017

Είναι ξεκάθαρο πώς οι προθέσεις και ο σχεδιασμός τών τζαμπατζήδων καναλαρχών είναι η αλλαγή του συστήματος μετάδοσης , έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν πώς δέν χρειάζεται να γίνει διαγωνισμός , αλλά ακόμα κι άν γίνει οι άδεις να είναι δωρεάν . Αυτό που δέν λένε , ούτε πρόκειται να το πούν , είναι ότι άν γίνει αλλαγή του συστήματος μετάδοσης , ο απλός τηλεθεατής που δέν έχει ειδικές γνώσεις , θα πρέπει να αγοράσει εκ νέου εξοπλισμό , αποκωδικοποιητές , και ίσως και νέα τηλεόραση αφού πολλές χαμηλού κόστους δέν τα υποστηρίζουν όλα , δέν είναι full HD , ούτε αναγνωρίζουν σήμα DVB-T2 . Πρόκειται για φτηνές τηλεοράσεις TFT απλά για να βλέπεις ειδήσεις και καμμιά εκπομπή μαγειρικής .
Δηλαδή προτιμούν να σπρώξουν τον κόσμο να ξηλωθεί για αγορά νέου εξοπλισμού , απο το να χάσουν το δικαίωμα κάθε βράδυ να μας τα πρήζουν ουρλιάζοντας ότι πρέπει να πληρώσουν για να εκπέμπουν σε συχνότητα που είναι περιουσία του Κράτους .

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

Πώς να σταματήσεις το overthinking: 9 πρακτικές λύσεις

Πώς να σταματήσεις το overthinking: 9 πρακτικές λύσεις

Το overthinking, γνωστό ως υπερανάλυση σκέψεων, αποτελεί μια κατάσταση κατά την οποία το μυαλό «κολλάει» σε επαναλαμβανόμενες σκέψεις και ανησυχίες, εντείνοντας το...