Είστε εδώ

Πατούλης-Ταχιάος αφήνουν κατά μέρος κοινωνικές δομές, δικαιώματα και αναφωνούν εν χορώ: Το brand αδέλφια, το brand

Η λέξη “brand” φαίνεται ότι φοριέται πολύ στους δεξιούς  υποψήφιους στις τοπικές εκλογές. Μετά από τον Πατούλη που θέλει, όπως είπε στον Πρετεντέρη, να αλλάξει το brand της Αττικής και να την κάνει χώρο “ευεξίας και ιατρικού τουρισμού!!!!” (τι ξέρει άραγε ο Γιώργης που δεν ξέρουμε οι κοινοί θνητοί;) το “brand” της Θεσσαλονίκης θέλει, λέει, να αλλάξει και ο υποψήφιος της ΝΔ για τη Θεσσαλονίκη, ο κος Ταχιάος.
Με ύφος 100 καρδιναλίων ο αδελφός της πρώην βουλευτίνας του Ποταμιού, Χριστίνας (εκείνης που κλαιγόταν η τσαμενούλα το 2015 ότι δεν τα βγάζει πέρα με 5.500 ψωρο-ευρώπουλα),  το ανακοίνωσε σήμερα το πρωί στον ΣΚΑΙ, που αλλού;
Τώρα πειράζει αν τα brand τους δεν πρόκειται να περιλαμβάνουν ούτε κοινωνικές δομές, ούτε κοινωνικές έγνοιες, ούτε στήριξη δικαιωμάτων πρόσβασης σε πόλεις με τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους στο επίκεντρό τους.
Και όχι τα πολυποίκιλα συμφέροντα που συνθέτουν τα κατά καιρούς brands με το αζημίωτο βέβαια.
Ποιές κοινωνικές ανάγκες;
Ποιοι ανοικτοί δημόσιοι χώροι για τους πολίτες;
Ποια κουλτούρα της πόλης;
Το brand, το brand, αδέλφια, τα φράγκα μετράνε…
Αντζελίνα η Συριζαία
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *