FAQ stuff

Όταν η ΝΔ … “τιμά” την ελληνική σημαία !

Το στιγμιότυπο είναι από προεκλογική συγκέντρωση της ΝΔ. Τιμή στην ελληνική σημαία απο τους νεοδημοκράτες !!! Προφανώς “πρόκληση” και ασέβεια, αποτελεί μόνον όταν βεβηλώνεται από “κουκουλοφόρους” στο Πολυτεχνείο. Άλλο “εκείνοι” και … άλλο τα “δικά μας παιδιά” !
Αντζελίνα η Συριζαία

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...