Είστε εδώ

Ο Εισαγγελέας “καλεί” το 11880 !!! “Αδικαιολόγητο” με το ΚΕΑ …

” Από τη μύγα, ξύγκι… “! Χρεώνουν τους πολίτες που (προσ)καλούν για να ενημερωθούν για το αν είναι δικαιούχοι και μπορούν να εισπράξουν το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, την ώρα που το Υπ Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης έχει θεσπίσει ειδική ΔΩΡΕΑΝ γραμμή ενημέρωσης των πολιτών ( η τηλεφωνική γραμμή 15105 του υπουργείου, χωρίς καμία χρέωση). Παράλληλα, χωρίς κανένα δικαίωμα, ζητούν από τους πολίτες προσωπικά τους στοιχεία…
«Αδικαιολόγητα» (όπως είναι και το μότο της σχετικής διαφήμισης), παραπλανητικό «πιάστηκε» το 11880 που καλεί τους πολίτες να μάθουν αν είναι δικαιούχοι του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), με το αζημίωτο φυσικά, ενώ υπάρχει ειδικός τηλεφωνικός αριθμός στο υπουργείο καθώς και η ιντερνετική πλατφόρμα – Έρευνα διέταξε ο εισαγγελέας μετά από σχετική ερώτηση του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ευκαιρία για εύκολα και… αδικαιολόγητα κέρδη φαίνεται ότι βρήκε ο γνωστός αριθμός τηλεφωνικού καταλόγου Ελλάδος «11880». Με μία διαφήμιση που χαρακτηρίζει «πολύπλοκα» τα κριτήρια για το ΚΕΑ και κάνει λόγο για αδικαιολόγητες ουρές, μας καλεί να τηλεφωνήσουμε, με κόστος 1 ευρώ το λεπτό από σταθερό τηλέφωνο, ώστε να «γλιτώσουμε» την ταλαιπωρία. Η διαφήμιση, βέβαια, αδικαιολόγητα, ή μάλλον με δικαιολογία τα κέρδη σε βάρος φτωχών συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη τη γρήγορη εξυπηρέτηση για το ζήτημα του ΚΕΑ, ξεχνάει ότι, αφενός η πολύ απλή φόρμα με τα στοιχεία υπάρχει στο διαδίκτυο, όπου ήδη χιλιάδες δικαιούχοι έχουν συμπληρώσει τα στοιχεία τους ενώ λειτουργεί, αποκλειστικά για πληροφορίες σχετικά με το ΚΕΑ, η τηλεφωνική γραμμή 15105 του υπουργείου, χωρίς καμία χρέωση.
Από το Left.gr πραγματοποιήθηκε κλήση στο 11880 και διαπιστώθηκε ότι η κλήση διαρκεί, αν είσαι έτοιμος/η να απαντήσεις στα βασικά ζητούμενα στοιχεία, τουλάχιστον 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα ενώ μόνο μετά από ερώτηση «ενημερωθήκαν» για την ύπαρξη της διαδικτυακής φόρμας. Επιπρόσθετα, ήταν φανερή η προσπάθεια, μέσω της επανάληψης των στοιχείων από πλευράς του συνομιλητή και της αργής διαδικασίας, να καθυστερήσει όσο το δυνατόν περισσότερο η κλήση ώστε να αυξηθεί η χρέωση του πολίτη. Και φυσικά, όλα αυτά από μια ιδιωτική εταιρεία, την «ΕΙΔΗΣΕΟΦΩΝΙΚΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Ε» (που προσφέρει την υπηρεσία 11880) που ούτε δικαίωμα έχει να ζητάει προσωπικά στοιχεία πολιτών ούτε έχει καμία αρμοδιότητα να τους πληροφορεί για το αν δικαιούνται ή όχι το ΚΕΑ. Μόνη υπεύθυνη για αυτό είναι η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου.
Το τελευταίο, θορυβημένο από την προσπάθεια αποκόμισης κερδών από τα πολύ φτωχά νοικοκυριά (για τα οποία έχει γίνει καμπάνια ενημέρωσης ενώ, όπως προαναφέρθηκε, μπορούν δωρεάν στο διαδίκτυο ή στο 15105 να ενημερωθούν αναλυτικά), ρώτησε τις εισαγγελικές αρχές για το νόμιμο ή όχι της διαφήμισης και της παροχής της εν λόγω υπηρεσίας από το 11880. Μετά την κίνηση του υπουργείου, ο εισαγγελέας, σύμφωνα με πληροφορίες του Left.gr, διέταξε έρευνα και ήδη κλήθηκε για κατάθεση στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής υπάλληλος του υπουργείου που ασχολήθηκε με το ζήτημα και διαπίστωσε τηλεφωνικά την προσπάθεια επιβράδυνσης της συνομιλίας από πλευράς του υπαλλήλου του 11880…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *