Είστε εδώ

Μετά τη “λίστα Πέτσα” και λίστα … ΕΥΔΑΠ! 1,5 εκ ευρώ από τον Ιανουάριο του 2021 έως το Νοέμβριο του 2022 ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα Ενημέρωσης

Νέο υπόθεση με μοίρασμαδημοσίου χρήματος, μέσω διαφήμισης της ΕΥΔΑΠ προς μέσα ενημέρωσης, χαμηλής αναγνωσιμότητας ή ακόμη και ανύπαρκτα, αποκαλύπτει η νέα λίστα που έφερε σήμερα στο φως της δημοσιότητας η σελίδα των Data Journalists και οι δημοσιογράφοι Πάρις Καρβουνόπουλος και Βασίλης Γαλούπης.

Πέραν της βασικής αποκάλυψης της δημοσιογραφικής ομάδας των Data Journalists περί κρατικών κονδυλίων ύψους άνω του 1,5 εκατ. ευρώ τα οποία έχουν μοιραστεί μεταξύ άλλων σε άγνωστα μέσα ενημέρωσης, το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2021 έως τον Νοέμβριο του 2022, από έρευνα του Documento, το οποίο για μια ακόμη φορά και παρότι πρόκειται για ιδιαίτερα δημοφιλές Μέσο, δεν έχει πάρει ούτε ευρώ, προκύπτει ότι έχουν δοθεί χρήματα ακόμη και σε ιστοσελίδες οι οποίες κυριολεκτικά δεν υπάρχουν.

Από μια πρώτη αναζήτηση στα στοιχεία της λίστας που δόθηκε στη δημοσιότητα το απόγευμα της Τετάρτης, προκύπτει ότι τουλάχιστον έξι ιστότοποι, έχουν εισπράξει χρήματα εν είδη διαφήμισης από την ΕΥΔΑΠ, παρά το γεγονός ότι δεν είναι προσβάσιμοι. Ιστότοποι δηλαδή που αν κανείς προσπαθήσει να μπει, δεν θα τα καταφέρει. Παράλληλα, έχουν δοθεί χρήματα σε ιστοσελίδες οι οποίες εμφανίζουν πολύ χαμηλή αναγνωσιμότητα.

Αναλυτικότερα, ο ιστότοπος propaganda.gr εμφανίζεται, όπως μαρτυρά σχετικό screenshot το οποίο έγινε το απόγευμα της Τρίτης, να είναι υπό κατασκευή, ενώ ο ιστότοπος emprosnews.gr φαίνεται να είναι προς πώληση. Παράλληλα, οι σελίδες anatolikiakti.gr, amfissanews.gr, marketall.eu και ergostories.gr, δεν εμφανίζονται, όπως επίσης μαρτυρούν τα σχετικά screenshots καθόλου.

     

Επιπλέον, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο ρεπορτάζ των Data Journalists στις λίστες παρατηρούνται δεκάδες επιλεκτικές, όσο και υπέρογκες πληρωμές σε συγκεκριμένα Μέσα που δεν συνάδουν ούτε με την δυναμική τους, ούτε με την απήχησή τους στην κοινή γνώμη. Στις ίδιες λίστες υποτιμούνται ή και αγνοούνται Μέσα με πολλούς εργαζόμενους, ανταπόκριση από το κοινό και πανίσχυρα brand names.

Στις λίστες για το διαδίκτυο πάντως, οι Data Journalists, έχουν εντοπίσει, ένα άγνωστο στο ευρύ κοινό σάιτ, μάλιστα συνδρομητικό, το bnb daily που φαίνεται να έλαβε 28.200 ευρώ, όταν, για παράδειγμα, το Newsit, συμφερόντων του Νίκου Ευαγγελάτου, δεν ξεπέρασε τις 20.000 και το ieidiseis τα 1.000 ευρώ, το News247 δεν ξεπέρασε τις 13.000 ευρώ. Επίσης, μια ΜΚΟ με τίτλο «Συμμαχία για την Ελλάδα» έλαβε διαφημιστική δαπάνη 9.500 ευρώ.

Εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι η ΕΥΔΑΠ έχει δώσει χρήματα για διαφήμιση, σε τοπικά σάιτς, κυρίως της ανατολικής Αττικής και άλλων όμως περιοχών της περιφέρειας αλλά και γενικότερα της Ελλάδας, παρότι ως Επιχείρηση δραστηριοποιείται μόνο στην περιφέρεια Αττικής.

Πηγή: documentonews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *