Είστε εδώ

Καμπανάκι αγωνίας και από την “Καθημερινή” για σκιές από ενέργειες κυβερνητικών παραγόντων! “Διαφάνεια στη διανομή του χρήματος των φορολογουμένων”…

Το κύρος της “Καθημερινής” ως η κλασική εφημερίδα σκέψης και ανάλυσης του συντηρητικού χώρου εδω και δεκαετίες είναι μη αμφισβητήσιμο, ακόμα και για τους αντιτιθέμενους ιδεολογικά χώρους! Όταν φτάνει λοιπόν η εφημερίδα, που όλη την προηγούμενη περίοδο στήριξε με συνέπεια την προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ΝΔ να κερδίσουν την εξουσία, πριν ακόμα κλείσει ένας χρόνος από την επίτευξη εκείνου του στόχου, να κρούει το καμπανάκι ζητώντας διαφάνεια στη διανομή του χρήματος των φορολογουμένων, με αφορμή τον σάλο που εχει ξεσηκωθεί με τη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα (από την οποία όμως λειπουν τα ποσά που έχουν δοθεί σε υπαρκτά και ανύπαρκτα Μέσα ), τότε … “κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας”!

Πιο συγκεκριμένα στο “Κύριο Άρθρο” αναφέρεται στην διαφάνεια που πρέπει να χαρακτηρίζει τις δαπάνες του κρατικού χρήματος και συγκεκριμένα τα 20 εκατομμύρια ευρώ προς τα ΜΜΕ με το «πρόσχημα» της διαφημιστικής δαπάνης. Εννοείται πως πρόκειται για τα έργα και της ημέρες του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα και όχι μόνον.

Η εφημερίδα σημειώνει με νόημα πως πρώτα έρχεται η διαφάνεια και οι σαφείς κανόνες όταν ξοδεύεται το χρήμα του Έλληνα φορολογούμενου.

Και αυτά τα λέει η ιστορική εφημερίδα της συντηρητικής παράταξης, η ναυαρχίδα της Δεξιάς.

Σημειώνει επίσης πως «καλό είναι να μην δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται», ενώ ζητά την πλήρη διαφάνεια.

Είναι άγνωστο αν το αίτιο του άρθρου αυτού στην πρώτη σελίδα ήταν ο επιμερισμός και το ύψος των ποσών ανά ΜΜΕ ή ότι η κυβέρνηση πλήττεται ισχυρά με την κριτική στην επιλογή της που παραπέμπει σε καθαρό σκάνδαλο και διασπάθιση του σημόσιου χρήματος.

Είτε το ένα, είτε το άλλο, το καμπανάκι της «Καθημερινής» έχει ένα σκοπό: Κάνατε ένα τραγικό φάουλ, μην συνεχίζετε…

Το άρθρο δημοσιεύεται και στην ηλεκτρονική της μορφή.

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

Πρώτα η διαφάνεια

Οταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Ελληνα φορολογουμένου σε μια διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες. Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μη δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται. Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος, όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων.

Πηγή: documentonews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *