Είστε εδώ

Η αλήθεια είναι εκδικητική … Κυριάκο! Μόλις 5 ευρώ λιγότερα από τους Γερμανούς ξόδεψαν οι Έλληνες! Αύξηση στις πωλήσεις κατά… 2.600% προκάλεσε η Black Friday!

Αριθμοί που προκαλούν… ίλιγγο προέκυψαν μετά από έρευνα για τη Black Friday στην Ελλάδα, με τις πωλήσεις να καταγράφουν αύξηση κατά… 2.600%, συγκριτικά με μία κοινή Παρασκευή. Παράλληλα, το φετινό «ξεχείλωμα» του θεσμού από μία ημέρα σε σχεδόν μία εβδομάδα, έβαλε «φρένο» στον πανικό που επικρατούσε τα τελευταία χρόνια, κυρίως σε γνωστές αλυσίδες καταστημάτων τεχνολογίας.
Χθες (23/11) ανήμερα Black Friday, κορυφώθηκε η εβδομάδα των προσφορών και εκπτώσεων. Στο «ρυθμό» των προωθητικών ενεργειών μπήκαν περισσότερα καταστήματα κάθε είδους π.χ. φούρνοι, φαρμακεία, κομμωτήρια, ζαχαροπλαστεία, καταστήματα παπουτσιών, ρούχων κ.λπ. Ειδικά, οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τεχνολογίας έριξαν τις τιμές τους σε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, διευρύνοντας παράλληλα το ωράριο λειτουργίας τους.
Όσο για τις «ουρές» των καταναλωτών, ελαττώθηκαν όχι μόνο λόγω αύξησης των ημερών της Black Friday, αλλά και επειδή αρκετοί προτίμησαν τις αγορές μέσω Διαδικτύου. Άλλωστε, πρόκειται για έναν θεσμό με ιδιαίτερη απήχηση στις μικρές ηλικίες, που είναι και περισσότερο εξοικειωμένες με την τεχνολογία. Αξίζει να σημειωθεί, δε, πως φέτος τέσσερις από τους βασικούς παίκτες της Black Friday (Public, Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Media Markt) διέθεσαν ορισμένα προϊόντα τους στις ίδιες τιμές, οπότε οι καταναλωτές είχαν περισσότερες επιλογές. Υπενθυμίζεται πως «σκυτάλη» από την Black Friday παίρνει την προσεχή Δευτέρα (26/11) η Cyber Monday, όπως ονομάζεται η γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η… ιλιγγιώδης αύξηση των πωλήσεων (2.600%) αποτυπώνεται σε έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Black-Friday.Global, αναφορικά με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ανά τον κόσμο στη γιορτή του λιανικού εμπορίου. Στο πλαίσιο αυτής, η χώρα μας κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, σε σύνολο 55 αγορών. Οι Έλληνες φαίνεται να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ, αγοράζοντας κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια. Σε παρόμοια επίπεδα κινείται η Γερμανία, με μόλις κατά 5 ευρώ υψηλότερο μέσο όρο εξόδων. Ενδεικτικά αναφέρεται, ακόμη, πως οι έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς (515 δολάρια), αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους (216 δολάρια και 97 δολάρια αντίστοιχα).
Σύμφωνα με τους αναλυτές του Black-Friday.Global, το 85% των Ελλήνων είναι ενήμερο για το θεσμό και σχεδόν 2 στους 5 δηλώνουν το «παρών» (αύξηση κατά 5% από πέρυσι). Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητάει προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο Διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% μόνο σε φυσικά καταστήματα και το 14,8% εμπιστεύεται αποκλειστικά τα e-shops για τις αγορές του. Να σημειωθεί δε, πως πριν από ένα χρόνο το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο.
Πηγή: altsantiri.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *