FAQ media

Εξέλιξη: Μπόμπολας – Βαρδινογιάννης, ξανανοίγουν το Mega, μετά το “τέλος” ΔΟΛ – Ψυχάρη !

Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο μεγάλοι μέτοχοι, Μπόμπολας και Βαρδινογιάννης έχουν έρθει σε καταρχήν συμφωνία για να προχωρήσουν σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και στη συνέχεια στην εκπομπή κανονικά προγράμματος. Μεγάλο ρόλο σε αυτή την εξέλιξη, έπαιξε, προφανώς και το … τέλος του Σταύρου Ψυχάρη, που όπως επέμενε το ρεπορτάζ του the faq από την πρώτη στιγμή, αποτελούσε “ανεπιθύμητο” πρόσωπο και για τους δυο μεγιστάνες μετόχουςβτου καναλιού… Φυσικά προς αυτή την εξέλιξη συντελεί και το γεγονός ότι πλησιάζει η ώρα του νέου διαγωνισμού για την αδειοδότηση τηλεοπτικών σταθμών, όπου οι δύο επιχειρηματίες, θα μπουν ως φαβορί για την απόκτηση της μιας από τις άδειες…
Οι δύο μεγαλομέτοχοι σκοπεύουν να πάρουν τον έλεγχο του καναλιού στα χέρια τους, αφού η μη συμμετοχή του ΔΟΛ, που είναι ο τρίτος μεγάλος μέτοχος, στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα έχει σαν αποτέλεσμα να περιοριστεί στο ελάχιστο το ποσοστό των μετοχών που κατέχει ο Ψυχάρης. Αυτό σημαίνει ότι οι οικογένειες Μπόμπολα και Βαρδινογιάννη θα έχουν το πλειοψηφικό και μάλιστα πολύ πάνω από το 50% μετοχικό κεφάλαιο του Mega.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως στο εγχείρημα για την κανονική και πλήρη λειτουργία του Mega παραμένει ανοιχτό, να συμμετεχουν και οι Δημ. Μάρης και Θεοχάρης Φιλιππόπουλος.
Πηγή: newsit

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...