FAQ media

Έτοιμη ακόμα και για “μαύρο” στο MEGA η Digea αν δεν πληρωθεί

Την επόμενη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου αναμένεται να συγκληθεί εκ νέου το ΔΣ της Digea με κύριο και ίσως μόνο θέμα το ζήτημα της διατήρηση ή όχι του σήματος του MEGA.
Οι μέτοχοι της Digea, οι οποίοι ταυτόχρονα είναι και ανταγωνιστές του καναλιού, ζητούν την άμεση εξόφληση των οφειλών της Τηλέτυπος ΑΕ, που ανέρχονται σε 450.000 ευρώ, σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουν σε εξασθένηση και σταδιακή παύση του σήματος του MEGA, ενώ για το θέμα έχει ήδη σταλεί και εξώδικο στην εταιρεία.
Είναι φανερό πως στη συνεδρίαση του ΔΣ της Digea , οι ρεπόρτερ και τα βαν θα είναι απέξω από την εταιρεία στο Μαρούσι και θα αρχίσουν να μιλούν για τη …”Μακρόνησο”, οι σχολιαστές θα κάνουν λόγο για Σοβιετία και Βόρειο Κορέα και οι παρουσιαστές με συγκρατημένο τεθλιμμένο ύφος θα δηλώνουν πως “η σκέψη μας είναι στου συναδέλφους του MEGA”.
‘Η, μήπως όχι;
Πηγή: typologies.gr

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...