Είστε εδώ

Εργοτάξιο αντιπλημμυρικών έργων η Μάνδρα, 10 μήνες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες

Όταν στις 15 Νοεμβρίου του 2017 οι ορμητικοί χείμαρροι κατέβηκαν στην Μάνδρα, αποκαλύφθηκε –για ακόμη μια φορά- πως πρόκειται για μια ανοχύρωτη πόλη, χτισμένη εδώ και δεκαετίες πάνω σε ρέματα. Μόνο που τότε, πριν από έντεκα μήνες, οι χείμαρροι, περνώντας, πήραν μαζί τους και τις ζωές 24 ανθρώπων.
Περίπου ένα χρόνο αργότερα, και με μια ακόμη πλημμύρα –στις 26 Ιουνίου 2018- να έχει μεσολαβήσει, η Μάνδρα θυμίζει εργοτάξιο. Τα έργα, που στόχο έχουν να συμμαζευτούν τα για χρόνια ασυμμάζευτα, είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί σε περίπου εννέα μήνες από σήμερα. Όλα αυτά βέβαια, με τον φόβο για αντίστοιχα καιρικά φαινόμενα να είναι υπαρκτός, όσο ο χειμώνας πλησιάζει.
Η εκτροπή του χειμάρρου της Αγίας Αικατερίνης σε μήκος 1.400 μέτρων και η διευθέτηση του χειμάρρου Σούρες σε μήκος 1.800 μέτρων, είναι τα αντιπλημμυρικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 10,95 εκατομμυρίων ευρώ, που βρίσκονται σε εξέλιξη από τον περασμένο Ιούλιο.
Το πρώτο εργοτάξιο που συναντά όποιος επισκέπτεται την περιοχή, βρίσκεται στον χώρο που είχε χτιστεί το αμαξοστάσιο του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Κοντά στο κτίριο που είχε χτιστεί αυθαίρετα σε μπαζωμένο κομμάτι του ρέματος, εντοπίστηκαν οι τρεις από τους 24 νεκρούς της τραγωδίας του περασμένου Νοέμβρη. Οι εργασίες που εξελίσσονται, όπως εξήγησαν στο News 24/7 οι υπεύθυνοι, περιλαμβάνουν διαπλάτυνση και εμβάθυνση του χειμάρρου αλλά και επένδυσή των πρανών με ειδικά συρματοκιβώτια, ώστε να αποφευχθεί στο εξής νέο μπλοκάρισμα των υδάτων. Μέχρι σήμερα έχει διανοιχτεί και πάλι η κοίτη που είχε μπαζωθεί ολοκληρωτικά τη δεκαετία του 1990, όταν ο Δήμος είχε χτίσει το αμαξοστάσιό του, γραφεία και αποθήκες, τα οποία πλέον έχουν κατεδαφιστεί.
Βορειότερα, στην παλιά Εθνική Οδό Ελευσίνας Θηβών, όπου η άσφαλτος έσπασε και παρασύρθηκε σειρά οχημάτων, με αποτέλεσμα οι οδηγοί τους να ανασυρθούν νεκροί, εκτελούνται επίσης εργασίες διευθέτησης. Πλέον στον δρόμο έχουν τοποθετηθεί φανάρια, καθώς σε ορισμένα σημεία είναι λειτουργική μόνο η μια λωρίδα κυκλοφορίας. Σε πρώτη φάση, στο σημείο τοποθετούνται τοιχία για να δημιουργηθεί η εκτροπή και να χτιστεί εκ νέου η άσφαλτος, που θα αποκαταστήσει η κίνηση των οχημάτων.
Η συνέχεια του οδοιπορικού του news247.gr στην περιοχή της Μάνδρας, ΕΔΩ (Ρεπορτάζ: Μανος Φραγκιουδάκης)
Πηγή: news247.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *