Το ΥπΟικ αποφάσισε να δώσει παράταση μεχρι τις 17 Ιουλίου για την υποβολή των δηλώσεων στην Εφορία! Πάντως η πρώτη δόση του φόρου εισοδήματος θα πρέπει να αποπλήρωθεί κανονικά στις 31/7
FAQ news
FAQ news
Το ΥπΟικ αποφάσισε να δώσει παράταση μεχρι τις 17 Ιουλίου για την υποβολή των δηλώσεων στην Εφορία! Πάντως η πρώτη δόση του φόρου εισοδήματος θα πρέπει να αποπλήρωθεί κανονικά στις 31/7
0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο