Είστε εδώ

Εγκαίνια της Γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά: «Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαγκίστρωσε το 2015, έβαλε τέλος στο τέλμα και στη στασιμότητα, επιτάχυνε αποτελεσματικά την πρόοδο και την εξέλιξή του»

Στο επιβατικό κοινό παραδίδονται αύριο Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, στις 2 το μεσημέρι, οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», ένα έργο που η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαγκίστρωσε το 2015, έβαλε τέλος στο τέλμα και στη στασιμότητα, επιτάχυνε αποτελεσματικά την πρόοδο και την εξέλιξή του.

«Η μεγάλη ικανοποίηση όμως, δεν μας δίνει το δικαίωμα να ξεχάσουμε, όσα δεν έγιναν ή δεν έγιναν σωστά», τονίζουν σε κοινή δήλωσή τους οι Χρ. Σπίρτζης, Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ και πρώην Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών, Ν. Παππάς, Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Χρ. Γιαννούλης, Αν. Τομεάρχη Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Θ. Δρίτσας, βουλευτής Α΄ Πειραιά & Νησιών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Ν. Κασιμάτη – Βουλεύτρια Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Γ. Ραγκούσης, Βουλευτής Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και Τρ. Αλεξιάδης, Βουλευτή Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ. .

«Με ξεχωριστή ικανοποίηση μαζί με τις Πειραιώτισσες και τους Πειραιώτες, υποδεχόμαστε και εμείς επιτέλους το ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά, στα Μανιάτικα, στο μεγάλο λιμάνι, στο Δημοτικό Θέατρο», αναφέρουν.

«Η νέα Γραμμή 3 του Μετρό που συνδέει τον Πειραιά με τη Νίκαια, τον Κορυδαλλό την Αγία Βαρβάρα, το Αιγάλεω και με πολλούς σταθμούς της Αθήνας με τελική κατάληξη τον Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», ανοίγουν ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών του Πειραιά και στις καθημερινές ανάγκες τους, σε συνδυασμό με τους ΗΣΑΠ, τον Προαστιακό και το Τραμ. Ανοίγουν και νέους δρόμους για τη βιώσιμη ανάπτυξη».

«Θυμίζουμε και είμαστε και γι’ αυτό ξεχωριστά ικανοποιημένοι ότι, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαγκίστρωσε το έργο το 2015, έβαλε τέλος στο τέλμα και στη στασιμότητα, επιτάχυνε αποτελεσματικά την πρόοδο και την εξέλιξή του. Ολοκλήρωσε τους τρεις σταθμούς Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας και το σύνολο των σηράγγων ενώ ταυτόχρονα έδωσε λύσεις σε χρόνια προβλήματα, που επέτρεψαν την πρόοδο και την ολοκλήρωση του έργου. Να θυμίσουμε ότι το 2015 η κατασκευή είχε σταματήσει, μια σειρά από κρίσιμες αποφάσεις όπως η οριστική χωροθέτηση του σταθμού Πειραιά και κρίσιμων εγκαταστάσεων δεν είχαν καθοριστεί, η συνήθης πρακτική των κυβερνήσεων της δεξιάς να γίνονται έργα χωρίς μελέτες εφαρμογής έφερναν σε κάθε στάδιο νέα προβλήματα ακόμη και στην όδευση της σήραγγας. Τα χρέη του ελληνικού Δημοσίου και οι τραγικές συνέπειες των τότε νομοθετημάτων της κυβέρνησης Σαμαρά που δεν επέτρεπαν τον συμψηφισμό του Φ.Π.Α., είχαν φέρει τη ΜΕΤΡΟ Πειραιά κοντά στην πλήρη διάλυση της Σύμβασης».

Δεν ξεχνάμε όσα δεν έγιναν ή δεν έγιναν σωστά
«Η μεγάλη ικανοποίηση όμως, δεν μας δίνει το δικαίωμα να ξεχάσουμε, όσα δεν έγιναν ή δεν έγιναν σωστά. Κάποιες και κάποιοι από εμάς, Πειραιώτισσες και Πειραιώτες, μαζί με άλλους ενεργούς πολίτες, πάνω από είκοσι χρόνια τώρα, σταθερά διεκδικήσαμε και διεκδικούμε πλήρες και σωστά μελετημένο δίκτυο Μέσων Σταθερής Τροχιάς για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Η Πειραϊκή, το Χατζηκυριάκειο, η Καλλίπολη, η Φρεαττύδα, τα Νοσοκομεία Μεταξά και Τζάνειο, έμειναν εκτός σχεδιασμού κυρίως λόγω αγκυλώσεων των τότε κυβερνήσεων της ΝΔ. Η Δραπετσώνα, το Κερατσίνι, το Πέραμα, επίσης, ενώ από τους σχεδιασμούς του 2006 προβλεπόταν η επέκταση του Μετρό και προς τα εκεί.

Ο σχεδιασμός των αξόνων του Τραμ άλλαξε αυθαίρετα και πραξικοπηματικά, με παρεμβάσεις προσώπων και φορέων άσχετων με τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό, με αποτέλεσμα το Τραμ στον Πειραιά να λειτουργεί σήμερα, με προδιαγραφές πολύ κατώτερες των αναγκών των πολιτών.

Επίσης, η απουσία σχεδιασμού και από την παρούσα Κυβέρνηση, φέρνει μεν το Μετρό στον Πειραιά, αλλά μειώνει τα δρομολόγια προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς δεν προνοήθηκε να έχουν αγοραστεί οι απαραίτητοι επιπλέον συρμοί για την επέκταση της Γραμμής 3!!

Τέλος, ελπίζουμε ότι πλέον από σήμερα εκλείπει κάθε δικαιολογία για τις τεράστιες καθυστερήσεις στη σύνταξη πλήρους και σύγχρονης Συγκοινωνιακής-Κυκλοφοριακής Μελέτης, που θα λύσει το κυκλοφοριακό κομφούζιο, αλλά και πλήρους και συνεκτικής Μελέτης Ελεγχόμενης Στάθμευσης και οι δύο μελέτες για όλον τον Πειραιά.

Παρόλα αυτά όμως, η μέρα αυτή είναι ιστορική και ελπίζουμε να μην την υποβαθμίσουν και τη γελοιοποιήσουν φιέστες ανόητης κυβερνητικής πλασματικής αυτοεπιβεβαίωσης από τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον καλολαδωμένο επικοινωνιακό μηχανισμό τους.

Εμείς θα είμαστε εκεί, παρούσες και παρόντες στα εγκαίνια, με την ικανοποίηση που αισθανόμαστε, με την αυτοπεποίθηση για την αποτελεσματική συνεισφορά μας ως Κυβέρνηση και με την κριτική μας και τις προτάσεις μας για όσα δεν έγιναν όπως έπρεπε στο παρελθόν και για όσα οφείλουμε στους πολίτες ως Πολιτεία να επανασχεδιάσουμε από δω και πέρα, για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Ελπίζουμε ότι ο Πρωθυπουργός και η Κυβέρνηση δεν θα προσβάλλουν την αξιοπρέπεια, τη μνήμη, την κρίση και τις ανάγκες των πολιτών».

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *