FAQ media

Ανταμείφθηκαν οι … κόποι του! Αντιπρόεδρος στον Alpha ο Δήμος Βερύκιος!!! (Νέο ΔΣ)

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για την Alpha Δορυφορική Τηλεόραση. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος αναλαμβάνει ο Βασίλης Παπαδρόσος και αντιπρόεδρος ο Δήμος Βερύκιος. Όπως αναφέρει ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού: Μέλη του είναι οι: Γιώργος Χριστοδούλου, Άννα Σούρπη, Δημήτρης Κούρεντας. Ο Alpha παραμένει δυναμικός στη νέα τηλεοπτική πραγματικότητα, ενώ παράλληλα σχεδιάζει το μέλλον στηριζόμενος στο ανθρώπινο δυναμικό του, με έμπνευση και σταθερότητα.
Πηγή: candianews.gr

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...