Είστε εδώ

Άλλη μια απίστευτη δικαιολογία: Για τον εκτροχιασμό του τρένου στη Θεσσαλονίκη έφταιγε η… γεωμετρία της περιοχής και όχι οι υποδομές που αφέθηκαν στην τύχη τους!

Στην…. ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής και όχι σε πρόβλημα της υποδομής ή επιδομής αποδίδει ο ΟΣΕ τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην είσοδο του σταθμού της Θεσσαλονίκης που σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα του περασμένου Σαββάτου.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Οργανισμός πάνω από μία ημέρα μετά το συμβάν, αναφέρει μάλιστα ότι εντός των επόμενων ημερών θα εκδοθεί πόρισμα από αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ για τα αίτια που οδήγησαν σε έναν ακόμη εκτροχιασμό, που αποδεικνύει την απαξίωση από πλευράς κυβέρνησης των σιδηροδρόμων.

Από δικαιολογίες έχουμε ακούσει άλλωστε πολλές στο παρελθόν. Φταίνε όλοι, εκτός από τους ίδιους. Έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν φταίει η έλλειψη συντήρησης των γραμμών εδώ και δύο χρόνια, η πλήρης εγκατάλειψη του σιδηρόδρομου από την κυβέρνηση, ο εμπαιγμός του κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή, που αρέσκεται σε μονότονα επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες, χωρίς έργα, αλλά φταίει η ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής!

Ο ΟΣΕ επισημαίνει ότι:

Την 17-10-2021 και ώρα 0:22, κατά την είσοδο της αμαξοστοιχίας 3590 της από 16-10-21 από τη Λάρισα στον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (περιοχή ΤΧ5), έγινε εκτροχιασμός της Hλεκτράμαξας (Η/Α) 120-021 στην 5η γραμμή.

Από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί επιβατών και προσωπικού. Η υπόλοιπη σύνθεση της αμαξοστοιχίας, εκτός της Η/Α 120-021, δεν εκτροχιάστηκε και βρισκόταν επί της γραμμής.

Άμεσα ειδοποιήθηκε η Διεύθυνση Κυκλοφορίας και η Διεύθυνση Συντήρησης Γραμμής του ΟΣΕ, καθώς και το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την απομάκρυνση της εκτροχιασμένης μηχανής (η οποία ολοκληρώθηκε στις 17-10-21 και ώρα 17:00), για τον απολογισμό των ζημιών και την αποκατάστασή τους. Η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών συνέχισε να γίνεται κανονικά, από και προς τον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης από τις υπόλοιπες γραμμές του Σταθμού.

Σημειώνεται πως η περιοχή του ΤΧ5, αποτελεί περιοχή συμπλέγματος αλλαγών εισόδου του Επιβατικού Σταθμού Θεσσαλονίκης. Η ιδιαίτερη γεωμετρία της περιοχής, λόγω της πληθώρας και συνθετότητας των αλλαγών (και όχι λόγω της κατάστασης της υποδομής και επιδομής της γραμμής), επιβάλλει χαμηλή ταχύτητα, ήτοι 10km/h, η οποία αναγράφεται στο Εγχειρίδιο Δρομολογίων του ΟΣΕ. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γραμμής (η οποία συντηρείται τακτικά από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΣΕ), πριν και αμέσως μετά του σημείου εκτροχιασμού, ελέγχθηκαν και βρέθηκαν εντός των ορίων του Κανονισμού Επιδομής».

 

Με πληροφορίες από ethnos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *