FAQ news

Τσίπρας: Σε βέρτιγκο η ΝΔ – Από το “τόσα κι άλλα τόσα” τώρα μας εγκαλεί που κλείσαμε τη συμφωνία

Σήμερα που επιβεβαιώθηκε ο μηδενικός δημοσιονομικός αντίκτυπος των μέτρων και η επαναφορά της εργασιακής κανονικότητας, η ΝΔ στέρεψε από επιχειρήματα και εγκαλεί την κυβέρνηση γιατί έκλεισε τη συμφωνία!“, ήταν το σχόλιο του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού για τη Νέα Δημοκρατία.
Το βέρτιγκο της ΝΔ δεν έχει προηγούμενο. Μέχρι χθες ήθελε να κλείσει η συμφωνία, χωρίς καμιά διαπραγμάτευση, και ζητούσε «τόσα και άλλα τόσα μέτρα».
Έμεινε με το διαρκές αίτημα των εκλογών, για να επιβεβαιώσει το φόβο των ίδιων των στελεχών της ότι καταντούν γραφικοί“.

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...