Είστε εδώ

Στο πλευρό της κυβέρνησης οι ταξιτζήδες! Έντονη δυσφορία με τη ΝΔ:«Στηρίζει τη διαπλοκή»

Μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος, επισήμανε ότι θα πρέπει και στην Ελλάδα να εφαρμοστεί το ευρωπαϊκό Δίκαιο και τόνισε ότι το σχέδιο νόμου που ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών εκφράζει απόλυτα τον κλάδο των ταξί, κατηγορώντας την αξιωματική αντιπολίτευση ότι «στηρίζει την διαπλοκή».
«Για μας ήταν μία ευχάριστη έκπληξη που το υπουργείο δέχτηκε τις προτάσεις μας, και πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης που αντί να θέλει την εφαρμογή της δικαιοσύνης και την προστασία της οικονομίας της χώρας αντιδρά στην ψήφιση ενός νόμου που θα βάζει κανόνες στην λειτουργία των εταιριών που έχουν να κάνουν με τη μεταφορά των πολιτών», είπε ο κ. Λυμπερόπουλος.
Υποστήριξε ακόμα ότι η λειτουργία εταιριών μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών χωρίς κανόνες δυναμιτίζουν την οικονομία καθώς σημειώνεται μεγάλη φοροδιαφυγή από την λειτουργία τους.
«Η μεγάλη μου αντιπαράθεση, τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τον συνδικαλισμό, ήταν η εφαρμογή του κρατικού μονοπωλίου, τώρα είμαι αντιμέτωπος με το ιδιωτικό μονοπώλιο που θέλουν να φέρουν με τη λειτουργία τέτοιων εταιριών, που δεν εφαρμόζουν κανόνες και νόμους», δήλωσε ο κ. Λυμπερόπουλος.
Σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας το προηγούμενο διάστημα, το σχέδιο νόμου προβλέπει, μεταξύ άλλων, πως υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μπορούν να παρέχουν μόνο αδειοδοτημένες εταιρίες και μόνο με δημοσίας χρήσεως αυτοκίνητα (δηλαδή μόνο με ταξί). Μάλιστα οι εταιρίες πρέπει να έχουν συγκεκριμένους οδηγούς, με τους οποίους έχουν υπογράψει τριετή συμβόλαια.
Οι προβλέψεις του σχεδίου νόμου δεν επηρεάζουν μόνο την Uber αλλά και εταιρίες όπως η Beat (πρώην Taxibeat, που εξαγοράστηκε από τη γερμανική MyTaxi), καθώς θα πρέπει και αυτές να υπογράψουν τριετή συμβόλαια με τους οδηγούς. Σε αντίθεση με την Uber, η Beat χρησιμοποίησε από την αρχή μόνο επαγγελματίες οδηγούς ταξί, αλλά τώρα θα κληθεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νόμου προκειμένου να αδειοδοτηθεί.
Προς το παρόν, σύμφωνα όσα μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων το σχέδιο νόμου βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της επεξεργασίας. Ωστόσο η διοίκηση της ΠΟΕΙΑΤΑ υποστηρίζει πως στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης είτε υπάρχουν δικαστικές προσφυγές και αποφάσεις ή προωθούνται νομοθετικές πρωτοβουλίες κατά της Uber, είτε έχει ήδη εκδιωχθεί. Η εταιρεία βρίσκεται εκτός και από μεγάλες αγορές όπως ο Καναδάς, η Κίνα, η Ινδία κλπ.
Πηγή koutipandoras.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *