Είστε εδώ

Σφυροκόπημα Αναγνωστοπούλου για το “ρεζιλίκι” με την τούμπα του Πικάσο: Ντεκόρ θριάμβου με τον πιο ανάρμοστο και ασεβή τρόπο στην επικοινωνιακή φιέστα που έστησαν Χρυσοχοίδης-Μενδώνη

Επίθεση στη Λίνα Μενδώνη και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη εξαπέλυσε η Τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστόπουλου για την χθεσινή συνέντευξη Τύπου για την εξιχνίαση της “κλοπής του αιώνα” που κατέληξε στο να πέσει το ένα από τα δύο εμβληματικά έργα που είχαν κλαπεί το 2012 στο πάτωμα!

Η Σία Αναγνωστοπούλου, κατηγορεί την υπουργό Πολιτισμού ότι τα δύο έργα χρησιμοποιήθηκαν “με τον πιο ασεβή και ανάρμοστο τρόπο” ως “ντεκόρ θριάμβου της ελληνικής κυβέρνησης στη πανηγυρική συνέντευξη τύπου, εκτέθηκε στα φλας των δημοσιογράφων, έπεσε(!) και επανατοποθετήθηκε με γυμνά χέρια στη θέση του…”, ενώ θέτει και συγκεκριμένα ερωτήματα όπως το αν εξέτασαν οι ειδικοί του ΥΠΠΟ τους πίνακες, αν πιστοποιήθηκε η γνωσιότητά τους και αν συντηρήθηκαν από ειδικούς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Τομεάρχη Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ:
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Υπουργός Πολιτισμού βάζει την προσωπική της σφραγίδα σε εγκλήματα κατά της πολιτιστικής κληρονομιάς, αυτή τη φορά όμως προχωρά και ένα βήμα παραπέρα, τοποθετώντας ένα έργο τέχνης στο κέντρο μιας κακόγουστης φαρσοκωμωδίας .

Ο πίνακας του Πικασό, με την εμβληματική αφιέρωση «στον Ελληνικό Λαό, φόρο τιμής από τον Πικασό» αφού πρώτα «κακοποιήθηκε» σε μια ρεματιά στην Κερατέα, δυστυχώς χρησιμοποιήθηκε με τον πιο ανάρμοστο και ασεβή τρόπο και στην επικοινωνιακή φιέστα που έστησαν ο κύριος Χρυσοχοίδης και η κυρία Μενδώνη για την εξιχνίαση της κλοπής του. Το έργο τέχνης τοποθετήθηκε ως ντεκόρ θριάμβου της ελληνικής κυβέρνησης στη πανηγυρική συνέντευξη τύπου, εκτέθηκε στα φλας των δημοσιογράφων, έπεσε(!) και επανατοποθετήθηκε με γυμνά χέρια στη θέση του…

Επιπλέον, η σημερινή Υπουργός πολιτισμού που ήταν Γενική Γραμματέας το 2012, όταν εκλάπησαν τα τρία έργα από την Εθνική Πινακοθήκη, λόγω των ανύπαρκτων μέτρων ασφαλείας, δε μας έχει πει ακόμα ούτε μισή λέξη για το αν εξέτασαν οι ειδικοί του Υπουργείου Πολιτισμού τους πίνακες που βρήκαν. Πιστοποιήθηκε η γνησιότητά τους; Συντηρήθηκαν από ειδικούς; Υπήρχαν υπάλληλοι συντηρητές έργων τέχνης του ΥΠΠΟ, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου για να διασφαλίσουν την ακεραιότητα του πίνακα από ενδεχόμενο ατύχημα; Τι σημαίνει η δήλωση «οι πίνακες ήταν σε καλή κατάσταση»; Θα συνεχιστούν οι έρευνες για τον τρίτο πίνακα που καταστράφηκε, ένα σχέδιο που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια;

Πόσες ιαχές μιας κούφιας αριστείας συνδέουν άραγε έναν ελαιοχρωματιστή καθ’ ομολογίαν δράστη και αφοσιωμένο «λάτρη της τέχνης», μια Υπουργό Πολιτισμού που τσιμεντώνει και ακρωτηριάζει μνημεία και έναν Υπουργό Προστασίας του Πολίτη που επαίρεται για τις κατασταλτικές του πρακτικές, ενώ έχει ακόμα ελεύθερο τον Παππά της Χρυσής Αυγής να τριγυρίζει ανάμεσα μας; Χρειαζόμαστε κάποιες απαντήσεις, όχι αλαζονικές φανφάρες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *