Είστε εδώ

Πρόταση του Νίκου Παππά παρουσία της Ευρωπαίας Επιτρόπου να μειωθεί στα 9 ευρώ η κάρτα στα μέσα μεταφοράς λόγω της ακρίβειας που πνίγει τα νοικοκυριά

Ο Νίκος Παππάς μιλώντας στη Βουλή παρουσία της Ευρωπαίας επιτρόπου Μεταφορών, Αντίνας Βαλεάν κάλεσε την κυβέρνηση να ακολουθήσει το παράδειγμα της Γερμανίας

Το παράδειγμα της Γερμανίας που μείωσε στα 9 ευρώ την τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, πρότεινε να εφαρμόσει και η χώρας μας ο Νίκος Παππάς.

Όπως σημείωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κατά την τοποθέτησή του στην κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Παραγωγής και Εμπορίου, που έγινε παρουσία της Ευρωπαίας επιτρόπου Μεταφορών, Αντίνας Βαλεάν, η μείωση θα ενισχύσει τόσο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όσο και τα νοικοκυριά που ασφυκτιούν από τις αυξήσεις στα καύσιμα.

Ο Νίκος Παππάς εξήγησε ότι μια τέτοια πρωτοβουλία «υπό άλλες συνθήκες θα ήταν επαναστατική, τώρα είναι αυτονόητη. Στη Γερμανία έχει παράξει ήδη πολύ σημαντικά αποτελέσματα, ενώ το κόστος για τη χώρα μας δεν είναι εξωπραγματικό». Συμπλήρωσε, ακόμα, ότι «οι δημόσιες πολιτικές, οι τολμηρές πολιτικές στη στήριξη των μέσων μαζικής μεταφοράς, θα οδηγήσουν σε γρήγορα και απτά αποτελέσματα».

Κατά την παρέμβασή του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρθηκε στην κρισιμότητα του ρόλου του δημοσίου στις μεταφορές, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ευρωπαϊκή πρακτική, στην οποία συναντώνται 54 αποϊδιωτικοποιήσεις στον τομέα από το 2001 ως σήμερα.

Παράλληλα συμφώνησε με την επίτροπο πως «η Ελλάδα μπορεί να γίνει γέφυρα μεταξύ βορρά και νότου σε ό,τι αφορά τις μεταφορές και να παίξει έναν πολύ κρίσιμο ρόλο στην αυτάρκεια της Ένωσης», επισημαίνοντας παράλληλα ότι ο εν λόγω τομέας είναι ο δεύτερος σε μέγεθος τομέας της ελληνικής οικονομίας.

Ο Νίκος Παππάς ζήτησε επίσης «να προχωρήσει ταχύτερα η ηλεκτροκίνηση, καθώς είμαστε ακόμα πολύ μακριά από τον στόχο» και υπογράμμισε πως «ειδικά σε μία περίοδο οικονομικής δυσπραγίας και καχεξίας των νοικοκυριών, θα είναι ανεπαρκές να αφήσουμε την όποια μας ελπίδα για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στις επιδοτήσεις, τις οποίες δίνει η πολιτεία. Πρέπει να πέσει πολύ μεγαλύτερο βάρος στο να ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στο σιδηροδρομικό δίκτυο»

Πηγή: avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *