Ολοκληρώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα η πρώτη συνάντηση της ελληνικής πλευράς ( Τσακαλώτος-Χουλιαράκης) με τους επικεφαλής των κλιμακίων των θεσμών. Σύμφωνα με πηγές που έχουν γνώση της διαπραγμάτευσης, “ορίστηκε ως σημείο εκκίνησης για τις διαρθρωτικές κινήσεις το ύψος του 2% του ΑΕΠ” (3,6 δισ) . Σύμφωνα με την ίδια πηγή “αυτό το νούμερο μπορεί να μειωθεί στη συνέχεια της διαπραγμάτευσης”. και άρα τα μέτρα που θα ληφθούν να είναι ακόμα χαμηλότερα, σε δημοσιονομικό μέγεθος …
Νωρίτερα είχε διευκρινιστεί ότι ο «κόφτης» τελειώνει από το 2019 και εάν υπάρχει υπέρβαση του στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ τα θετικά μέτρα που θα ληφθούν θα είναι περισσότερα από τα αρνητικά, ενώ εάν είναι ακριβώς στο 3,5% του ΑΕΠ θα υπάρχουν και θετικά και αρνητικά μέτρα που θα νομοθετηθούν από τώρα.
FAQ news








1 Σχόλια
Δημήτρης
01/03/2017Λοιπον, είναι δίκαιο και επωφελες για μας, αν αλλάξουμε τη σταθερά του υπολογισμού. Αφού θα έχουμε πλεον αναπτυξη, θα πρεπει να σταματήσουμε να θεωρουμε δεδομένο το απαιτουμενο πλεόνασμα στο 3,5% και να το διαμορφωσουμε στο εφικτό.
Δηλαδή υπολογίζουμε με τα υφιστάμενα μετρα και με την αναμενόμενη αναπτυξη ποσο πλεόνασμα θα έχουμε τα επομενα χρόνια, και διαμορφωνουμε οποια πρόσθετα (επιβαρυντικά η ελαφρυντικά) μέτρα με βαση το υπολογισθεν καινουριο πλεόνασμα.
Αφήστε ένα σχόλιο