Είστε εδώ

Νύχτα απομάκρυναν τις αρχαιότητες του σταθμού Βενιζέλου στο μετρό Θεσσαλονίκης-Αναγνωστοπούλου: Το έγκλημα συνεχίζεται από τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό του (photo)

Θλίψη προκαλούν οι εικόνες από το βράδυ της Δευτέρας από την εκ κρυπτώ μεταφορά των αρχαιοτήτων από τον σταθμό Βενιζέλου του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Θλίψη, οργή και ντροπή για τις αρχαιότητες που στοιβάχτηκαν σε πακέτα και αποσπασμένες πια  απομακρύνονται… νύχτα,  χωρίς μάλιστα να έχουν ακόμη εκδικαστεί τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν ζητήσει οι υπερασπιστές της παραμονής των αρχαιοτήτων στη θέση τους.

Για εικόνες που προκαλούν μόνο ντροπή, κάνει λόγο η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Σία Αναγνωστοπούλου προσθέτοντας ότι «οι αρχαιότητες του σταθμού Βενιζέλου -που προφανώς ο τεμαχισμός τους είναι ήσσονος σημασίας για την κ. Μενδώνη- επιλέγεται να αποσπασθούν και να μεταφερθούν μέσα στη «μαύρη» νύχτα, γιατί μάλλον έτσι πιστεύουν ότι τους αξίζει. Όταν πρόκειται βέβαια για τα αποκαλυπτήρια του εκτυφλωτικά χρυσού αγάλματος της Μαρία Κάλλας, αυτά γίνονται μέρα μεσημέρι για να αποθεωθεί η επιτομή του δημαγωγικού θεάματος».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Σ. Αναγνωστοπούλου:

“Οι εικόνες που ήρθαν στο φως και αποτυπώνουν την νυχτερινή μεταφορά των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, μόνο ντροπή προκαλούν.

Το έγκλημα στον σταθμό Βενιζέλου συνεχίζεται από τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό του, οι οποίοι ακάθεκτοι και εν κρυπτώ διενεργούν τη μεταφορά των αποσπασμένων αρχαιοτήτων, παρά τις ενστάσεις εκατοντάδων πολιτών της διεθνούς και της εγχώριας επιστημονικής κοινότητας και χωρίς να έχουν εκδικαστεί τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν ζητήσει οι υπερασπιστές της παραμονής των αρχαιοτήτων στη θέση τους.

Οι αρχαιότητες του σταθμού Βενιζέλου –που προφανώς ο τεμαχισμός τους είναι ήσσονος σημασίας για την κ. Μενδώνη- επιλέγεται να αποσπασθούν και να μεταφερθούν μέσα στη «μαύρη» νύχτα, γιατί μάλλον έτσι πιστεύουν ότι τους αξίζει.

Όταν πρόκειται βέβαια για τα αποκαλυπτήρια του εκτυφλωτικά χρυσού αγάλματος της Μαρία Κάλλας, αυτά γίνονται μέρα μεσημέρι για να αποθεωθεί η επιτομή του δημαγωγικού θεάματος”.

Με πληροφορίες από avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *