Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο βουλευτής και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, του το “παρήγγειλε” ο ίδιος ο Μητσοτάκης και όμως το πόρισμα το πόρισμα «αναδεικνύει τις ευθύνες των Μητσοτάκη και Καραμανλή και ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης».
– Διαβάστε: Ολόκληρο το πόρισμα της Επιτροπής Γεραπετρίτη για την τραγωδία στα Τέμπη. Τι αναφέρει
Συγκεκριμένα όπως υπογραμμίζει με βάση το πόρισμα:
«Η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη δεν λειτουργούσε από τον Ιούλιο του 2019
» Στη Λάρισα λειτουργούσε τοπικός πίνακας χειρισμού και όχι τηλεδιοίκηση, όπως επέμενε ο κ. Γεραπετρίτης, ενώ ο σταθμάρχης «έβλεπε» το τρένο μόνο για 2,8 χλμ από την έξοδο της Λάρισας και όχι για 12 χλμ που έλεγε η κυβέρνηση.
» Το σύστημα ETCS, που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη Καραμανλή, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
» Η εκπαίδευση του μοιραίου σταθμάρχη ήταν ελλιπής και ανεπαρκής, ενώ η μετάταξή του κακώς έγινε»
Καταλήγοντας, ο τομεάρχης υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τονίζει ότι μετά και τις σημερινές εξελίξεις ο πρωθυπουργός «δεν μπορεί να συνεχίζει τη συγκάλυψη. Οι ευθύνες του είναι βαρύτατες».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ν. Παππά:
«Ακόμα και το πόρισμα που «παρήγγειλε» η κυβέρνηση Μητσοτάκη για το δυστύχημα των Τεμπών την εκθέτει πολλαπλά.
Αναδεικνύει τις ευθύνες των Μητσοτάκη και Καραμανλή και ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης.
Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι:
- Η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη δεν λειτουργούσε από τον Ιούλιο του 2019.
- Στη Λάρισα λειτουργούσε τοπικός πίνακας χειρισμού και όχι τηλεδιοίκηση, όπως επέμενε ο κ. Γεραπετρίτης, ενώ ο σταθμάρχης “έβλεπε” το τρένο μόνο για 2,8 χλμ από την έξοδο της Λάρισας και όχι για 12 χλμ που έλεγε η κυβέρνηση.
- Το σύστημα ETCS, που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη Καραμανλή, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
- Η εκπαίδευση του μοιραίου σταθμάρχη ήταν ελλιπής και ανεπαρκής, ενώ η μετάταξή του κακώς έγινε.
Ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να συνεχίζει τη συγκάλυψη. Οι ευθύνες του είναι βαρύτατες».