Είστε εδώ

Νέες καταγγελίες ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έθεσε σε κίνδυνο τις ζωές των επιβατών: Εκτροχιάστηκε τρένο και οι επιβάτες περπατησαν σε γραμμή υπό τάση – Κι άλλη αυτεπάγγελτη έρευνα από ΡΑΣ

Νέα αυτεπάγγελτη έρευνα τόσο ως προς τις ευθύνες του ΟΣΕ όσο και της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ξεκινά η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) για τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας 1521 το πρωί της Δευτέρας έξω από τον σταθμό της Τιθορέας.

Βάσει των πρώτων ενδείξεων και των πληροφοριών που έχουν μεταδώσει σιδηροδρομικές πηγές, τα κλειδιά είχαν ξεχαστεί ανάποδα σε ένα σημειο όμως, το οποίο θεωρητικά διαθέτει τηλεδιοίκηση. Αποτέλεσμα ήταν το τρένο να εκτροχιαστεί και τα χειρότερα να αποφευχθούν κυρίως επειδή ο μηχανοδηγός πρόλαβε να ελαττώσει ταχύτητα.

Γι΄αυτούς τους λόγους, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του «ethnos.gr», η ΡΑΣ θα διερευνήσει διεξοδικά και αυτό το περιστατικό και θα ζητήσει εξηγήσεις τόσο από τον διαχειριστή υποδομής ΟΣΕ όσον αφορά το ζήτημα των κλειδιών όσο και από την εταιρία λειτουργίας (Hellenic Train) όσον αφορά τη διαχείριση των επιβατών, οι οποίοι επ ουδενί δε θα έπρεπε να έχουν μετακινηθεί με αυτόν τον επικίνδυνο τρόπο και η κίνηση αυτή θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί από το προσωπικό της αμαξοστοιχίας.

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία, η οποία είχε φύγει στις 7 το πρωί από το Λιανοκλάδι με προορισμό την Αθήνα μισή ώρα μετά την αναχώρησή της, στον παλιό σταθμό του Ελευθεροχωρίου, συγκρούστηκε με αγελάδα και ακινητοποιήθηκε.

Λίγα λεπτά μετά η αμαξοστοιχία ξεκίνησε ξανά, αλλά εκτροχιάστηκε σε μικρή απόσταση από τον σταθμό της Τιθορέας. Ο μηχανοδηγός είχε προλάβει να μειώσει ταχύτητα και έτσι αποφεύχθηκαν οι τραυματισμοί. Ωστόσο, οι επιβάτες μετακινήθηκαν πεζή και μέσα από τις γραμμές μέχρι τον σταθμό της Τιθορέας όπου και περίμεναν να έρθει το Λευκό Βέλος και να επιβιβαστούν σε αυτό προκειμένου να συνεχίσουν τη διαδρομή τους.

Πρόκειται για τη δεύτερη αυτεπάγγελτη έρευνα που έχει ξεκινήσει μέσα σε διάστημα ελάχιστων ημερών η Αρχή καθώς η σιδηροδρομική κυκλοφορία δείχνει το τελευταίο διάστημα να καταρρέει μέρα με την ημέρα.

Η πρώτη αφορούσε το αλαλούμ που συνέβη στον σιδηρόδρομο την περασμένη Πέμπτη με τις αμαξοστοιχίες που «έμεναν» η μία μετά την άλλη στη διαδρομή και το «πάγωμα» της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας εξαιτίας των προβλημάτων στη ρευματοδότηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *