FAQ news

Μαξίμου: Ένα καλό και … ένα κακό, νέο !

«Το καλό νέο είναι ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έπαθε αφωνία μετά το Eurogroup της Δευτέρας και επιτέλους εμφανίστηκε», σχολιάζει με νόημα το γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού τη δήλωση Μητσοτάκη (σ.σ.: αναλυτικά παρακάτω) και συνεχίζει: «Το κακό νέο, είναι ότι παραμένει αμετανόητος και εγκλωβισμένος σε μία στρατηγική μίζερης και μεμψίμοιρης αντιπολίτευσης, που αγνοεί την πραγματικότητα και ζημιώνει τόσο τη χώρα, όσο και την ίδια την παράταξή του».

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

Good Life

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

85 χρόνια έρευνας αποκαλύπτουν το μυστικό της ευτυχίας

Για περισσότερα από 85 χρόνια, η μακροβιότερη επιστημονική μελέτη για την ευτυχία παρακολουθεί τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων αναζητώντας το μυστικό της καλής...