Είστε εδώ

«Φαινόμενο πολιτικού μάρκετινγκ ο Κασσελάκης»,Διευθυντής ερευνών GPO: Καλοσχεδιασμένη καμπάνια, που ήρθε από το πουθενά-Οι υποψήφιοι να του πουν «ευχαριστώ»

«Σίγουρα αποτελεί φαινόμενο του πολιτικού μάρκετινγκ, καθώς σίγουρα πρόκειται για μια πολύ καλοσχεδιασμένη καμπάνια, η οποία ήρθε από το πουθενά», είπε μεταξύ άλλων για τον Στέφανο Κασσελάκη ο διευθυντής ερευνών της GPO Αντώνης Παπαργύρης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

«Ο Στέφανος Κασσελάκης καταλαβαίνει ότι σε πολιτικό επίπεδο ίσως να μην έχει τόσο μεγάλη τύχη. Γι’ αυτό έχει επιχειρήσει από την πρώτη στιγμή να εμφανιστεί ως ο “αντι-Μητσοτάκης”», επισήμανε ο κ. Παπαργύρης, αναφερόμενος στην επόμενη μέρα στον ΣΥΡΙΖΑ.

Αναφερόμενος σε δημοσίευμα εφημερίδας με τον τίτλο «Φαινόμενο ή φούσκα ο κ. Κασσελάκης», σημείωσε: «Δεν θεωρώ ότι είναι απαξιωτικό από την άποψη ότι οτιδήποτε εμφανίζεται τόσο μετεωρικά μπορεί να είναι αποτέλεσμα της “φούσκας”. Αυτό βέβαια μένει να φανεί. Ωστόσο, σίγουρα αποτελεί φαινόμενο του πολιτικού μάρκετινγκ, καθώς σίγουρα πρόκειται για μια πολύ καλοσχεδιασμένη καμπάνια, η οποία ήρθε από το πουθενά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όσα πρέπει να ξέρετε για τις εκλογές ανάδειξης Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στις 10 Σεπτεμβρίου

Όπως πρόσθεσε, μιλώντας στην ΕΡΤ: «Ένα πρόσωπο, ο κ. Κασσελάκης, χωρίς καμία οργανωτική, πολιτική, ιδεολογική αναφορά στον ιστορικό χώρο της ανανεωτικής και της ριζοσπαστικής Αριστεράς, διεκδικεί αυτή τη στιγμή τη θέση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, του εν δυνάμει δηλαδή πρωθυπουργού. Καταρχήν θα πρέπει να πούμε, ωστόσο, ότι η παρουσία του κυρίου Κασελάκη τάραξε τα νερά σε μια βαλτωμένη διαδικασία. Κανείς δεν ασχολούταν επί της ουσίας με την εσωκομματική διαδικασία του ΣΥΡΙΖΑ. Επομένως, μάλλον και οι υπόλοιποι υποψήφιοι θα πρέπει να πουν ένα ευχαριστώ στον κύριο Κασσελάκη, ο οποίος έστρεψε τα φώτα της δημοσιότητας και των μίντια προς τη διαδικασία που εξελίσσεται. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι απέπνεε και μια εσωστρέφεια και μια είδους μιζέρια, η οποία υπήρξε μετά τις εκλογές και μετά τη βαριά ήττα του ΣΥΡΙΖΑ. Είχε δημιουργηθεί ένα κλίμα ηττοπάθειας, το οποίο έρχεται να το ανατρέψει ο κ. Κασσελάκης με την παρουσία του».

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

2 σχόλια στο “«Φαινόμενο πολιτικού μάρκετινγκ ο Κασσελάκης»,Διευθυντής ερευνών GPO: Καλοσχεδιασμένη καμπάνια, που ήρθε από το πουθενά-Οι υποψήφιοι να του πουν «ευχαριστώ»

  1. Αφου ο Κασσελακης είναι φαινόμενο πολιτικου μάρκετινγκ, δεν μας αναλύετε και το πολιτικο περιεχομενο του κ. Μητσοτάκη (έφυγα έξω γιατί ήταν πιο ευκολο να διακρίθω, άλλωστε ο μπαμπάς πληρωνε) του κ. Αδωνη, αντιπροέδρου την Ν. Δ. (που έκανε καμμια δεκαριά χρόνια να τελειώσει την φιλολογία). Ο κ. Κασσελακης 14 χρονών κέρδισε πανευρωπαικους διαγωνισμους μαθηματικών. Για καντε μας μια συγκριτική ανάλυση για να δουμε κάτι. Και τους έχουμε να μας κυβερνουν και είναι και ΑΡΙΣΤΟΙ.

  2. Αμα βγηκαν και οι τσουρομαδημενες χαζιοβιολες των Πετσομενων δημοσκοπησεων να ριξουν την κοπρια τους,εχουν κλασει μεντες και τασακια τα δεξιοκαφρικα ερπετα.Εν τω μεταξυ,ηταν τοσο ξαφνικη και τελευταιας στιγμης η συμμετοχη που οι μουχριτσες καψαν φλατζες και καινε βαρβολινες.Πολυ γελοιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *