FAQ news

Ευρωβουλευτές της ΝΔ στο ΕΚ: Γιαβόλ!!! Κύρτσος σε Κούλογλου (vid): Δεν φταίει ο Σόιμπλε ή το ΔΝΤ, αλλά η ελληνική κυβέρνηση

«Δεν φταίει ο Σόιμπλε ή το ΔΝΤ αλλά η κυβέρνηση» για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης, επανέλαβε o Ευρωβουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κύρτσος, σταθερά προσηλωμένος στην «γραμμή» των ακραίων κύκλων των δανειστών, κατά τη συζήτηση για τη δεύτερη αξιολόγηση του Ελληνικού Δημοσιονομικού Προγράμματος στην Ολομέλεια του ΕΚ στο Στρασβούργο

Στην ίδια γραμμή και η Μαρία Σπυράκη που έριξε την ευθύνη στην κυβέρνηση που δεν θελει να εφαρμόσει στους πολίτες όλα όσα ζητάνε οι ξένοι δανειστές… ( Και οι ντόπιοι πλουτοκράτες όπως ο ΣΕΒ )

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

1 Σχόλια

Γιάννης Δ.
04/04/2017

Personae non gratae και οι δύο. Με τέτοια ανθελληνική και προδοτική παρουσία, να μην ξανάρθουν στην πατρίδα ΜΑΣ, γιατί η δική τους είναι του γερουνσόϊμπλε. Όξω ρε π@@@@@@ες απ’ την παράγκα (που θάλεγε και κάποια ψυχούλα που τώρα είναι στα ψηλά).

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια

FAQ Media

Έφυγε από την ζωή ο Νάσος Αθανασίου σε ηλικία 75 ετών

Έφυγε από την ζωή ο Νάσος Αθανασίου σε ηλικία 75 ετών

Ο Νάσος Αθανασίου, μια από τις χαρακτηριστικές μορφές της ελληνικής δημοσιογραφίας με μακρά πορεία και έντονη δημόσια παρουσία, πέθανε σε ηλικία 75...