Είστε εδώ

Επιστροφή στο Μεσαίωνα στη χώρα του Μητσοτάκη! Καμπάνια κατά των αμβλώσεων και στο Μετρό! Η γυναίκα να ΜΗΝ ορίζει το σώμα της και την ζωή της – Κατακραυγή …

Επιστροφή στον σκοταδισμό του Μεσαίωνα με γοργά βήματα, φαίνεται οτι επιφυλάσσει η “εποχή Μητσοτάκη” στην Ελλάδα, αφου ειναι προφανες οτι σε μια ακόμα προσπάθεια , να εξισορροπηθεί η επιλογη ΠτΔ από το ΚΙΝΑΛ και ο πιθανός συμβιβασμός με την Φωφη Γεννηματα στον μπόνους του εκλογικού νόμου, προσφέρεται ως “θυσία” κατευνασμού, στην ακροδεξιά της ΝΔ και τα σκοταδιστικά “φονταμελιστικά” ακραία εκκλησιαστικά “φύλα” του κόμματος, η γυναικεία αξιοπρέπεια και η ελευθερία της βούλησης στην ζωή!

Έντονες αντιδράσεις με το πρώτο φως της ημέρας έχει προκαλέσει στα social media και όχι μόνο μία προπαγανδιστική καμπάνια κατά των αμβλώσεων που αντικρίζουν όλοι όσοι βγαίνουν από το Μετρό.

Η φωτογραφία στα social media με την διαφήμιση που απροκάλυπτα εμφανίζεται μπροστά μας σε δημόσια μέσα μεταφοράς και μας γυρίζει στο Μεσαίωνα έχει κάνει έξαλλους τους χρήστες του διαδίκτυου, οι οποίοι εκφράζουν την αντίθεσή τους με το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια.

«Διάλεξε τη ζωή» γράφει με μεγάλα γράμματα η τεράστια αφίσα σε πολλούς σταθμούς του μετρό.

Οι αρμόδιοι ωστόσο αυτής της προπαγανδιστικής καμπάνιας που τρέφει και εξαπλώνει ένα κίνημα μεσαιωνικού- τραμπικού χαρακτήρα παρ΄όλο που η Ελλάδα έχει λύσει από νομικής πλευράς τα θέματα της άμβλωσης εδώ και χρόνια, φαίνεται πως δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την επιλογή κάθε γυναίκας σχετικά με το τι θα κάνει με το σώμα του.

Κι από την άλλη αποτυγχάνουν για ακόμη μία φορά να εντοπίσουν το πραγματικό πρόβλημα.

Έχουμε δει πολλές καμπάνιες για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία;

Έχουμε δει πολλές καμπάνιες με τις μεθόδους αντισύλληψης και πως μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές οι νέοι;

Γιατί εγώ δεν έχω δει καμία.

Αντιθέτως πριν από αυτές τις αφίσες έχω δει ένα πρωτοσέλιδο αθλητικού περιοδικού που μας γυρνά πάλι πίσω στον σκοταδισμό.

Στο εν λόγω εξώφυλλο υπήρχε η φωτογραφία ενός χεριού που έχει στην παλάμη ένα βρέφος, ενώ δίπλα έχουν παρατεθεί διάφορα στοιχεία για τις εκτρώσεις στην Ελλάδα και από κάτω αναγράφεται με κεφαλαία η πρόταση «ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ».

Τότε όπως και τώρα οι επικριτές της, έκαναν λόγο για σκοταδισμό καθώς και ότι μια τέτοια απόφαση υπονομεύει τη θέση της γυναίκας.

Ωστόσο παρ΄όλο που πολλοί σχολίασαν με ειρωνικό τρόπο “welcome to the past” καταδικάζοντας την καμπάνια, υπήρξαν και αντίθετες φωνές, τάχα ορθολογικές, ευσυνείδητες και θρήσκες που υποστήριξαν και χειροκρότησαν για αυτή την καμπάνια.

ΥΓ: Το ερώτημα που αξίζει να απαντηθεί, ο οργανισμόςπου τρέχει αυτην την – πολυδάπανη – καμπάνια στο Μετρό, χρηματοδοτείται καθ οιονδήποτε τρόπο από το Κρατος, ή την Εκκλησία;

Με πληροφορίες από το in.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *