Είστε εδώ
Home > FAQ media > Έπιασε …πάτο το ΑΠΕ στην προσπάθεια να εξυπηρετήσει την ατζέντα του Μαξίμου: Δημοσκόπηση για τα Μάρμαρα από το 2018 … σερβιρίστηκε ως νέα μετά την επίσκεψη Μητσοτάκη!

Έπιασε …πάτο το ΑΠΕ στην προσπάθεια να εξυπηρετήσει την ατζέντα του Μαξίμου: Δημοσκόπηση για τα Μάρμαρα από το 2018 … σερβιρίστηκε ως νέα μετά την επίσκεψη Μητσοτάκη!

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ κατάφερε να εξαφανίσει ημερομηνία βρετανικής δημοσκόπησης για τα μάρμαρα του Παρθενώνα, να την εμφανίσει ως καινούργια, εξυπηρετώντας την κυβερνητική ατζέντα αποδίδοντάς την στην εφημερίδα Daily Telegraph.

Το κείμενο του Daily Telegraph δημοσιεύθηκε στις 19/11 και αναρωτιόταν εάν θα «χαθούν» τα μάρμαρα του Παρθενώνα από τα βρετανικά χέρια, επισημαίνοντας την ύπαρξη δημοσκόπησης από το μακρινό 2018 του YouGov, σύμφωνα με την οποία η βρετανική κοινή γνώμη τασσόταν υπέρ της επιστροφής των μαρμάρων του Παρθενώνα κατά 56%.

Μία μέρα μετά το ΑΠΕ-ΜΠΕ «ενημέρωνε» το ελληνικό κοινό για την ύπαρξη της συγκεκριμένης δημοσκόπησης «ξεχνώντας» την χρονολογία αυτής.

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ βέβαια, έκανε το συγκεκριμένο ατόπημα, εν μέσω μιας εκστρατείας της ελληνικής κυβέρνησης και των φιλικών σε αυτήν ΜΜΕ να παρουσιάσουν την εκστρατεία επιστροφής των γλυπτών ως μία μεγάλη προσωπική επιτυχία του Κυριάκου Μητσοτάκη, προφανώς σε μια προσπάθεια να αλλάξει η ατζέντα της επικαιρότητας.

Όπως ήταν λογικό ο φιλικό συστημικός τύπους προς την κυβέρνηση αγκάλιασε όλο αυτό το αφήγημα και το παρουσίασε ως ουσιαστικό θέμα, αν και όπως φαίνεται πρόκειται για αντιπερισπασμό. Συγκεκριμένα τα ΝΕΑ δημοσίευσαν κείμενο με τίτλο «Επιχείρηση: Βρετανική κοινή γνώμη», το οποίο είχε ως εισαγωγή την επίμαχη (και μη επίκαιρη) δημοσκόπηση.

  

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά τη διαρροή πως ο Κ. Μητσοτάκης θα πρότεινε την ανταλλαγή των Γλυπτών του Παρθενώνα με πολύτιμα ευρήματα της πολιτισμικής μας κληρονομιάς – όπως η μάσκα του Αγαμέμνονα – και μετά τις μεγάλες αντιδράσεις το θέμα ατόνησε και επικράτησε σιγή.

Μπορεί πάντως το λάθος να έγινε εκ παραδρομής, όμως τέτοια λάθη «μυρίζουν».

Δεν είναι η πρώτη φορά που το ΑΠΕ-ΜΠΕ κάνει τέτοιου είδους λάθη. Ένας μήνας έχει περάσει από το «ξέπλυμα» του ΑΠΕ-ΜΠΕ στην Cosco από το εργατικό δυστύχημα στον Πειραιά.

Ενώ τον περασμένο Απρίλη, το ΑΠΕ-ΜΠΕ «ξέχασε» να βάλει την Ελλάδα στη λίστα του State Department για τις χώρες υψηλού κινδύνου λόγω κορονοϊού.

Βέβαια, είναι από καιρό γνωστό πως η ΕΡΤ και το ΑΠΕ-ΜΠΕ βρίσκονται υπό τον έλεγχο του Μαξίμου από την μέρα της εκλογής του Κυριάκου Μητσοτάκη, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανεξαρτησία και τη ποιότητα της δημοσιογραφίας που ασκείται.

 

Πηγή: documentonews.gr

Leave a Reply

four × 3 =

Top