Είστε εδώ

Άμεση απάντηση Κασσελάκη με ολοκληρωμένο σχέδιο, στα νέα … 4 μέτρα – “παρωδία” της κυβέρνησης: “Ο Μητσοτάκης παραδέχτηκε ότι η ακρίβεια είναι δική του”

Μέτρα – ακόμα τέσσερα – “παρωδία” ανακοίνωσε το πρωί σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας. Ανάμεσά τους “πλαφόν” στο βρεφικό γάλα – που ήδη έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα 213% ακριβότερα από τις άλλες χώρδς της ΕΕ – από … Μάρτιο και “κόφτης” στις προωθητικές ενέργειες στο “Ελντοράντο” των σούπερ – μαρκετ!

Ο Στέφανος Κασσελάκης εξαπολύει σφοδρή επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς, όπως σημειώνει, ο πρωθυπουργός με τα μέτρα που ανακοίνωσε «έρχεται τώρα και λέει: “Εντάξει, αρκετά κλέψατε τους Έλληνες, κλέψτε τους λίγο λιγότερο από εδώ και πέρα”». Παράλληλα τις αμέσως επόμενες μέρες, Θα παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κατά της ακρίβειας. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ τονίζει «εδώ και 15 μέρες, με 30 επίλεκτα στελέχη, εκπονούμε ολοκληρωμένο σχέδιο για την ακρίβεια. Δε θα έχει χάντρες και καθρεφτάκια. Θα έχει συγκεκριμένα, αναγκαία, κοστολογημένα μέτρα για μια καλύτερη ζωή».

Αναλυτικά η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη:

«Δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι ανεκτό, ίδια προϊόντα να πωλούνται ακριβότερα στην Ελλάδα», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Δηλαδή παραδέχεται ότι τόσο καιρό η ακρίβεια δεν είναι εισαγόμενη, είναι δική του.

Μερικά μόνο στοιχεία:

-Η Ελλάδα ακριβότερη από την Ευρώπη στο λάδι, στο γάλα, στο τυρί, προϊόντα που παράγονται εδώ.

-Το βρεφικό γάλα ως 213% πιο ακριβό από την Ευρώπη.

-Το λάδι έχει αυξηθεί κατά 212% μέσα σε 14 μήνες.

Ο Πρωθυπουργός έρχεται τώρα και λέει: «Εντάξει, αρκετά κλέψατε τους Έλληνες, κλέψτε τους λίγο λιγότερο από εδώ και πέρα».

Η δική μας απάντηση:

Εδώ και 15 μέρες, με 30 επίλεκτα στελέχη, εκπονούμε ολοκληρωμένο σχέδιο για την ακρίβεια.

Θα παρουσιαστεί τις αμέσως επόμενες μέρες.

Δε θα έχει χάντρες και καθρεφτάκια.

Θα έχει συγκεκριμένα, αναγκαία, κοστολογημένα μέτρα για μια καλύτερη ζωή.

Ο Κώστας Σκρέκας μεταξύ άλλων ανακοίνωσε τα εξής μέτρα:

«Πρώτο μέτρο. Μειώνουμε παροχές προς τα σουπερμάρκετ και εξασφαλίζουμε χαμηλότερες τιμές για τον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, περιορίζουμε τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30% και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή με αντίστοιχη μείωση της τιμής στο ράφι. Το μέτρο αυτό θα εφαρμοστεί στις κατηγορίες που σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού παρατηρήθηκαν αποκλίσεις. Τα προϊόντα αυτά είναι απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα, σαμπουάν και βρεφικές πάνες.

Δεύτερο μέτρο. Αποτρέπουμε αδικαιολόγητες ανατιμήσεις για να αποτρέψουμε αδικαιολόγητες ανατιμήσεις.

Δεν επιτρέπουμε στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα που έχουν ανατιμήσει για τρεις μήνες. Αυτό το μέτρο αφορά όλα τα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Προφανώς, για τους προμηθευτές που διατηρούν σταθερές ή μειώνουν τις τιμές των προϊόντων τους, επιτρέπονται κανονικά οι προωθητικές ενέργειες προς όφελος των καταναλωτών.

Τρίτο μέτρο. Καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι. Για να διασφαλίσουμε την απόλυτη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα από το χωράφι στο ράφι, υποχρεώνουμε τους προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε καθαρές τιμές, net pricing. Επιτρέπεται μόνο πιστωτικό τιμολόγιο ύψους έως 3% για επιστροφές προϊόντων ή φύρας. Το μέτρο αφορά νωπά φρούτα, λαχανικά και κρέατα.

Τέταρτο μέτρο. Πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους για το βρεφικό γάλα. Για τις τιμές πώλησης του βρεφικού γάλακτος ορίζεται πλαφόν στο περιθώριο μεικτού κέρδους των εταιρειών που εισάγουν, παράγουν και διακινούν το βρεφικό γάλα στην Ελλάδα. Το πλαφόν ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρείας για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και εμπορικού κέρδους 7%

Πηγή: avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *