Είστε εδώ

Πιάστηκε να λέει ψέμματα ο Στ.Πέτσας για την καμπάνια των 20 εκ.: Περιλαμβάνει όλα τα ΜΜΕ…

Στην συνέντευξη που παραχωρεί στη σημερινή “Real News” και τον Γιώργο Σιαδήμα, ο υφυπουργός και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναφέρεται, μεταξύ άλλων, και στην καμπάνια του “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς” μέσω της οποίας διανέμονται συνολικά 11 +9 εκατομμύρια ευρώ στα μέσα ενημέρωσης.

Ο Στ.Πέτσας διατυπώνει έναν ψευδή ισχυρισμό, καθώς λέει πως η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει “όλα τα ΜΜΕ”. Το πράττει, δε, αυτό καθώς ήδη έχει διατυπωθεί από την αξιωματική αντιπολίτευση και διάφορα μέσα ενημέρωσης πως υπήρξαν αποκλεισμοί.

Συγκεκριμένα, στην ερώτηση “η Κυβέρνηση έχει λάβει μέτρα για την ενίσχυση των Μ.Μ.Ε.. Ο Τύπος όμως έχει πληγεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία. Πώς θα προχωρήσει με το πλάνο ενίσχυσης των εφημερίδων που είχε ανακοινωθεί;”, ο Στ.Πέτσας απαντά:

Από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου, πήρα συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τη στήριξη και ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ιδίως για την άρση εμποδίων στην προσέλκυση επενδυτών και την συμμετοχή σε επενδυτικά/αναπτυξιακά προγράμματα. Για την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς κρίσης που προκαλεί ο κορονοϊός COVID-19, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και οι εργαζόμενοι σε αυτά, έχουν τύχει ακριβώς του ίδιου πλαισίου προστασίας και στήριξης από την Ελληνική Κυβέρνηση, όπως κάθε επιχείρηση που έχει πληγεί. Επιπλέον, έχουμε εκκινήσει μια οργανωμένη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης, η οποία θα αναπτύσσεται μέχρι 31 Μαΐου και περιλαμβάνει όλα τα Μ.Μ.Ε.. Όσον αφορά τον Τύπο, διευκολύναμε τη διάθεση των εφημερίδων στο κοινό μέσω της πώλησης εφημερίδων στα σούπερ μάρκετ, ενώ ειδικά για τις τοπικές και περιφερειακές εφημερίδες θεσπίσαμε στοχευμένες ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση αυτών σε σχέση με το Ηλεκτρονικό́ Μητρώο Περιφερειακού́ και Τοπικού́ Τύπου. Επιπλέον, βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο διαμόρφωσης ενός νέου πλαισίου για την οικονομική στήριξη των εφημερίδων βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και προϋποθέσεων, που λαμβάνουν υπόψη την ανάγκη αναλογικής μεταχείρισης των επιχειρήσεων αυτών, σύμφωνα με τον αριθμό των εργαζομένων και την τήρηση της δημοσιογραφικής ηθικής και δεοντολογίας. Ό,τι δηλαδή δεν κατάφερε το προηγούμενο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ να υπηρετήσει“.

Όπως σημειώνει το libre.gr:

Είναι απορίας άξιο γιατί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστηρίζει ένα προφανές ψεύδος. Ίσως επειδή είναι σίγουρος πως δεν θα υπάρξουν σοβαρές αντιδράσεις.

Τα Libre.gr και anatropinews.gr είναι μεταξύ αυτών των ΜΜΕ (όπως και άλλα-σχετική αναφορά έχει γίνει και για το Documento σε ερώτηση 77 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ) που αποκλείστηκαν ανεξήγητα από την καμπάνια. Παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι έχει σταλεί σχετική επιστολή στην εταιρεία Initiative στην οποία έχει ανατεθεί η υλοποίηση της καμπάνιας (η οποία ουδέποτε απαντήθηκε από τον επικεφαλής κ. Σ. Γκάλγκο ή οιονδήποτε άλλον), ενώ έχουν ενημερωθεί σχετικά τόσο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, όσο και άλλοι κορυφαίοι υπουργοί.

Και παρά το γεγονός ότι οι δύο ιστότοποι είναι μεταξύ των ελαχίστων ΜΜΕ που έχουν αναρτήσει εγκαίρως και ΔΩΡΕΑΝ –πριν καλά καλά ξεκινήσει η καμπάνια– ενημερωτικά μπάνερ που παραπέμπουν στην επίσημες οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Covid19.gov.

Μια σκέψη στο “Πιάστηκε να λέει ψέμματα ο Στ.Πέτσας για την καμπάνια των 20 εκ.: Περιλαμβάνει όλα τα ΜΜΕ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *