Θέματος για την “αναπαράσταση” της μάχης των Θερμοπυλών από την σχολή “Ελληνική Αγωγή” του υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη προέβαλε το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου στο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων ο τηλεοπτικός σταθμός Star.
Αφορμή για το “δρώμενο” ήταν λέει η επέτειος των 2.500 ετών από τη μάχη και για αυτο μαζεύτηκαν “σπουδαστές” της σχολής και παίζανε με δόρατα, περικεφαλαίες και ασπίδες μιλώντας αρχαία Ελληνικά.
Το κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR, διαφημίζει την ιδιωτική σχολή υπουργού, τηλεπωλητή και αντιπροέδρου της ΝΔ.
Στο βίντεο έχουν βάλει παιδάκια να πολεμούν, με στολές, περικεφαλαίες και όπλα, αναπαριστώντας την μάχη των Θερμοπυλών.
Τι στο διάολο έχει συμβεί σε αυτή τη χώρα; pic.twitter.com/9Ok4tYon4p— Costas Tachtsidis (@C_tachtsidis) September 7, 2020
(το θέμα και στο δελτίο ειδήσεων του Star εδώ – μετά το 51.30′)
Την ίδια μέρα, όπως γράφει το documentonews.gr, η ΕΡΤ (που την ελέγχει πρακτικά το Μαξίμου και ο ίδιος o Κυριάκος Μητσοτάκης) μέσα από την εκπομπή της Κάτιας Ζυγούλη «Ιστορίες Μόδας», η οποία στοιχίζει χιλιάδες ευρώ στους Έλληνες φορολογούμενους αν και έχει σχεδόν ανύπαρκτη τηλεθέαση, επέλεξε από τις τόσες εταιρείες ρούχων που υπάρχουν στην Ελλάδα να προβάλει αυτήν που ίδρυσε η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα Γκραμπόφσκι, φιλοξενώντας την Δήμητρα Κολοτούρα, συνιδρύτρια της Zeus&Δione και κολλητή φίλη της κας Γκραμπόφσκι.
Αυτό συνέβη στο επεισόδιο του περασμένου Σαββάτου (5-9-2020) με θέμα «Κληρονομιά και πρωτοπορία». Εκεί μπορεί να δει κάποιος την κυρία Κολοτούρα να μιλά για το «επιχειρηματικό θαύμα» της Zeus&Δione που ίδρυσε «μαζί με τη Μαρέβα».
Απάντηση στο STAR CHANNEL που διαφήμιζε την Ελληνική Αγωγή του Αντιπροέδρου,
κάνει η ΕΡΤ με την εταιρεία της πρώτης κυρίας…
Πάμε γερά ΚΥΜ… pic.twitter.com/8ujzqVppwF— Ιερώνυμος boss (@JeronymoBoss) September 8, 2020