Στην πίτα όμως του Αδωνι υπήρχε και κάτι που … “διέφυγε” της προσοχής !!! Προσέξτε πως τον προσφωνεί ο παππάς!!! Δεν πρόκειται για λάθος … Δείτε το βλέμμα του Άδωνι ακριβώς μετά … “Πρόεδρο” προσφώνησε τον Άδωνι ο “πατήρ Νικόλαος … ” ( στο 7:09 )
Μπροστά σε ΑΥΤΟ το ακροατήριο ( Σαμαράς, Θεοδωρικάκος,Χατζιδάκης, Μακαριος Λαζαρίδης και Ρουσσόπουλος μεταξύ άλλων… ) και δεν άνοιξε ρουθούνι … ( Και καλά οι άλλοι, αλλά και οι κολλητοί υποτίθεται του Κυριάκου, ο Τάκης, ο Κυρανάκης, ο Μακάριος …)
Προφανώς … τον αναγνωρίζουν ήδη όλοι ως πρόεδρο …
Σε ποιό αλλο κόμμα θα γινόταν κάτι τέτοιο και δεν θα άκουγες ή δεν θα έβλεπες κάποιο μειδίασμα ; Και βέβαια ΔΕΝ θα το έκανα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε όλα τα κανάλια, τις εφημερίδες και τα σαιτ;;;
Κι ο Κουλης νομίζει οτι τον στηρίζει …
“Φίδι” …. στον κόρφο του!!!
ΥΓ: Προσέξτε και το σημείο που ο Άδωνις αποθεώνει τον Θ Γιαννόπουλο ( πρώην πρόεδρο του ΚΕΕΛΠΝΟ ) ως τον άνθρωπο που “στρίμωξε” τον Πολάκη … Για να καταλάβετε ποιανού γραμμή περνουσε στο ΚΕΕΛΠΝΟ μέχρι να τον απομακρύνει ο Παύλος Πολάκης …
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο