FAQ news

(video) Το “debate” Τζανακόπουλου-Κικίλια στον ΑΝΤ1 ! Καρτελάκια και … σιωπή, από τον εκπρόσωπο της ΝΔ !!!

«Επειδή το έχετε παρακάνει, επειδή μιλάτε για μεγάλη ζωή. Μαθήματα ηθικής από ανθρώπους που είναι χωμένοι μέσα στα σκάνδαλα, δεν δεχόμαστε. Δεν μπορείτε εσείς με όσα έχετε κάνει τα τελευταία 40 χρόνια, να μας κατηγορήσετε για μεγάλη ζωή», είπε ο Δημ Τζανακόπουλος που στρίμωξε για τα καλά τον εκπρόσωπο (;) της ΝΔ στην άτυπη τηλεμαχία που διεξήχθη στο δελτίο του Νικου Χατζηνικολάου στο ΑΝΤ1 ! Χαρακτηριστικό της “αδυναμίας” , αλλά και της ανασφάλειας, του Βασ Κικίλια να ανταπεξέλθει με αντίλογο στην πολιτική πρό(σ)κληση ήταν -όπως επισημαίνουν οι τηλεκριτικοί – ότι στα επιχειρήματα του κυβ εκπροσώπου , προτιμούσε να … σιωπά και να δείχνει στην κάμερα … κάρτες. Σαν να ήταν ένα ριάλιτυ τηλεπαιχνίδι ανάδειξης “κρυφών ταλέντων” και όχι μια πολιτική αντιπαράθεση αναμεσα στον εκπρόσωπο της κυβέρνησης και εκείνον της αξιωματικής αντιπολίτευσης …

Περισσότερα
Σχετικά
Προτεινόμενα

4 Σχόλια

KATHERINE ARONIS
15/03/2017

Έλεος Κικίλια ,βουτηγμένος στην λάσπη είσαι και ήσουν καλά θα κάνεις να ρίξεις μια ματιά στο παρελθόν σου και να το βουλώσεις….Που βρήκες εσύ τις στατιστικές ότι ο Ελληνικός λαός σας θέλει πίσω;;;ΝΑ λοιπόν πως βγαίνουν σωστές οι Ελληνικές παριμοίες..’ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται’ καλά θα κάνεις να πάρεις και εσύ μια ομπρέλα και να μαζεύεις το χρήμα που βρέχει από τις τεράστιες περιουσίες που αποκτήσατε σε βάρος στις πλάτες του Ελληνικού λαού..ΈΛΕΟΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ..

Απάντηση
Manolis
16/03/2017

Λύπηση προκαλούν και οι δυο .,, ουσία μηδέν , τσάμπα μάγκες !!!

Απάντηση
δημητρης
16/03/2017

Ο Τζανακοπουλος εξηγεί με σαφήνεια την συμφωνία για χιλιοστη φορα, την ίδια ώρα που ο άλλος πετάει πυροτεχνηματα από δω κι από κει προσπαθώντας να δημιουργήσει θόρυβο και κάνοντας σενάρια.

Απάντηση
δημητρης
16/03/2017

Λυπάμαι για τον κύριο Κικιλια, αυτή ακριβώς η συμπεριφορά είναι που έχει κάνει τον κόσμο να σιχαίνεται τους πολιτικούς. Ενώ γνωρίζει την αλήθεια προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από πυροτέχνηματα πετώντας λάσπη και δημιουργώντας πολιτικό εκτόπισμα χαμηλότερο κι από τη λάσπη του.
Αυτή είναι μιζέρια, είναι η καταντια της Ελλάδας, όπου αντί να παράγουμε (πολιτική εν προκειμενω) είμαστε αναγκασμένοι να ασχολούμαστε με τη φθήνια και την ανυπαρξία που εισάγουν κάποιοι στο δημόσιο διάλογο.
Ο κύριος Τζανακοπουλος για χιλιοστή φορά είναι αναγκασμένος να εξηγεί τη συμφωνία έχοντας απέναντι του το πολιτικό κενό.

Απάντηση

Αφήστε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

FAQ Media

Good Life

Ενέργεια