Απολαυστικός ήταν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημ Τζανακόπουλος χυες το βραδυ στην εκπομπή Focus της ΕΡΤ, σε ένα ατυπο debate με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Κώστή Χατζηδάκη. Ο Δημ Τζανακόπoυλος κατά κοινή ομολογία όσων παρακολουθησαν την εκπομπή αλλά και από τα σχόλια του κοινού στο στούντιο, μετά το τέλος της, κέρδισε κατά κράτος τον “αντίπαλό” του. Στην πιο … απολαυσική στιγμή και με αφορμή νέα δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (sic) όπου φυσικά η πρόθεση ψήφου ανάμεσα στη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι το … “γνωστό” πολλά με λίγα … σχολιάσε «ο λαός στηρίζει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ διότι δεν καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα». «Αυτό το γνωρίζει ο ελληνικός λαός και γι’ αυτό το λόγο τους στηρίζει με όλη τη δύναμη της ψυχής του, επειδή ακριβώς γνωρίζει επί 40 χρόνια το δημόσιο χρήμα δεν το καταχράστηκαν ποτέ τα στελέχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ».
FAQ news








0 Σχόλια
Αφήστε ένα σχόλιο