Είστε εδώ

“Πίεζαν τον Σπίρτζη το ’18! Στην Ελλάδα, η Uber είχε την πολιτική στήριξη της Ν.Δ., του κ. Μητσοτάκη, της κ. Μπακογιάννη, του κ. Χατζηδάκη, του κ. Κυρανάκη”! Καταπέλτης ο Νίκος Παππάς μετά το ξέσπασμα του παγκόσμιου σκανδάλου

Πάγκοσμιος σάλος έχει ξεσπάσει μετά την αποκάλυψη των 80.000 εγγράφων της Uber τα οποία αποκαλύπτουν πολιτική εμπλοκή στο εξωτερικό, που αγγίζει ακόμη και το περιβάλλον ή ακόμη και τον ίδιο τον Γάλλο Πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν.

Στην Ελλάδα όταν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε ζητηθεί από την Uber, το αυτονόητο ώστε να λειτουργήσει στην χώρα μας, όπως για παράδειγμα ΑΦΜ, πληρωμές στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα και επαγγελματίες οδηγούς, η εταιρία σταμάτησε την δραστηριότητά της

Οπως είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην Υπουργός Ψυφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις στο Κανάλι της Βουλής: “Στην Ελλάδα, η Uber είχε την πολιτική στήριξη της Ν.Δ., του κ. Μητσοτάκη, της κυρίας Μπακογιάννη, του κ. Χατζηδάκη, του κ. Κυρανάκη. Η ρύθμιση ΣΥΡΙΖΑ το 2018, τερμάτισε το καθεστώς αδιαφάνειας και φοροδιαφυγής.”

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, σε συνέντευξή του στο κανάλι της Βουλής για την υπόθεση της Uber:

Το 2018, όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ νομοθετούσε ρυθμίσεις που τερμάτιζαν το καθεστώς αδιαφάνειας και φοροδιαφυγής στον χώρο των μεταφορών μέσω πλατφορμών, τύπου Uber, «υπήρξαν πιέσεις απέναντι στην κυβέρνηση και ειδικά στον Χρήστο Σπίρτζη», ενώ «υπήρχε και μία πολιτική στήριξη από τη Ν.Δ. προς την εταιρεία. Από τον κ. Μητσοτάκη, την κυρία Μπακογιάννη, τον κ. Χατζηδάκη, τον κ. Κυρανάκη», τόνισε ο Νίκος Παππάς, μιλώντας στο κανάλι της Βουλής, με αφορμή τη διαρροή χιλιάδων εγγράφων της εταιρείας που δείχνουν πιθανές πολιτικές παρεμβάσεις υπέρ της σε διεθνές επίπεδο.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών τόνισε πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε διαπιστώσει, μεταξύ άλλων, ότι «η εταιρεία λειτουργούσε στη χώρα μας χωρίς να έχει φορολογική έδρα σε αυτή, ότι τα χρήματα που κατέβαλλε ο πελάτης δεν πήγαιναν σε ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό και ότι δεν υπήρχε υπεύθυνος κατά τον νόμο για την εταιρεία στην Ελλάδα».

Οι ρυθμίσεις που τέθηκαν το 2018 και τις οποίες δεν αποδέχθηκε η εταιρεία, αναστέλλοντας τη δραστηριότητά της στη χώρα μας, ζητούσαν ελληνικό ΑΦΜ για την εταιρεία, να κατατίθενται οι εισπράξεις της σε ελληνικό τραπεζικό ίδρυμα, να υπάρχει υπεύθυνος σύμφωνα με τον νόμο και να απασχολούνται επαγγελματίες οδηγοί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *